  • 1. Data: 2013-02-25 20:04:22
    Temat: Gdyby ktos myslal, ze Lumia 920 robi jedynie super fotki...
    Od: atm <...@v...pl>

    ... to moze sie rozczarowac. Tutaj jest kilka slow na ten temat:
    http://www.spidersweb.pl/2013/02/nokia-tansze-smartf
    on.html

    Sample z gsmareny tez nie wgniataja w grunt. W stosunku do innych
    telefonow z niezlymi aparatami 920 wydaje sie dosc mocno mydlic:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3621&idPhone2=4967&idPhone3=3252

    Szkoda, bo tyle krzyku bylo na temat super jakosci a wyglada, ze stara
    N8 wciaz jest lepsza w dobrych warunkach oswietleniowych. W zlych zas...
    wole skorzystac jednak z aparatu foto, ktory tak czy siak bedzie mial
    lepsza lampe blyskowa niz diody w L920.

  • 2. Data: 2013-02-26 01:18:07
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 25-02-2013 20:04, atm wrote:
> [...]
    >N8 wciaz jest lepsza w dobrych warunkach oswietleniowych. W zlych zas...
    >wole skorzystac jednak z aparatu foto, ktory tak czy siak bedzie mial

    Dowartosciowales sswoja n8 tym postem :D

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 3. Data: 2013-02-26 01:37:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" kggcjn$i6n$...@n...news.atman.pl

    > Szkoda, bo tyle krzyku bylo na temat super jakosci

    Czy jest coś rodem z M$, co nie byłoby zaszumione? ;)
    Medialny szum to silnik poruszający szajs Gatesa itp.
    A chyba Lumia to coś wspieranego przez M$. Mylę się?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-02-26 11:36:57
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Czy jest coś rodem z M$, co nie byłoby zaszumione? ;)
    > Medialny szum to silnik poruszający szajs Gatesa itp.
    > A chyba Lumia to coś wspieranego przez M$. Mylę się?

    Ale ale... ja mam fajna klawiature microsoftu :) Bardzo dobra i wygodna
    :) Wiec protestuje - nie jest szajsem! ;)

  • 5. Data: 2013-02-26 13:15:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mr. Misio" kgi386$k8e$...@n...news.atman.pl

    > Ale ale... ja mam fajna klawiature microsoftu :) Bardzo
    > dobra i wygodna :) Wiec protestuje - nie jest szajsem! ;)

    Bo nie każdy produkt z logo M$ jest szajsem?
    Ale każdy szajs M$ napędzany jest szumem medialnym?

    http://oschrome.pl/microsoft-pobiera-oplaty-za-chrom
    e-os/

    W ubiegłym roku Microsoft podpisał z HTC umowę na podstawie której
    HTC wnosi opłaty licencyjne za wykorzystywane przez system Android
    patenty Microsoftu. Dzięki takim opłatom - a warto przypomnieć, że
    podobne umowy ma Microsoft z Velocity Micro, Onkyo czy General
    Dynamics - koncern Ballmera zarabia więcej na Androidzie niż na
    Windows Phone 7. Teraz ogłoszono podpisanie kolejnej umowy licencyjnej,
    tym razem z firmą Winstron. Jednak w umowie tej nie chodzi jedynie o prawa
    do własności intelektualnej Microsoftu, która jest obecna w Androidzie, ale
    również w Chrome OS. Winstron ma zamiar od 11 lipca sprzedawać notebooka
    AC700 z systemem Google'a na pokładzie. Stąd też wykupienie licencji od Microsoftu.

    Można się zatem spodziewać, że koncern z Redmond będzie starał podpisywać
    podobne umowy ze wszystkimi firmami oferującymi Chrome OS i będzie zarabiał
    pieniądze na rynku mobilnym niezależnie od tego, czy jego Windows Phone lub
    Windows 8 odniesie sukces.

    Szajs może być jakoś połączony z nieszajsem?...

    -=-

    BTW patentów -- M$ ciekawie nabywa prawa do produktów innych osób,
    czego przykładem może być ugoda z TomTom na mocy której TomTom musi :)
    płacić na rzecz M$, dzięki czemu ;) M$ może łupić TomToma do woli...

    Tym oto sposobem pieniądz robi pieniądz i mądry musi służyć głupiemu,
    ale silnemu. Prawo ;) to jest oczywiście powielane na cały świat.

    Przykładowo -- polski komornik nie musi zabrać pieniędzy dłużnikowi,
    ale (w świetle prawa) może je zabrać komukolwiek, kto ma nazwisko
    dłużnika... Nie tylko może tak uczynić, ale i czyni tak -- a nawet
    po stwierdzeniu ewidentnego błędu, nie musi oddać i tłumaczy mądrze, ;)
    że tak jest uczciwie...

    "maruda" 50e3db6a$0$1231$6...@n...neostrada.pl

    > http://wyborcza.pl/1,87648,13122054,Wszyscy_sa_odwro
    ceni.html

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8r4dk$p0u$...@n...news.atman.pl

    > Komornik może zabrać ci pieniądze. Nawet jeśli nie masz długu

    > http://www.hotmoney.pl/artykul/komornik-moze-zabrac-
    ci-pieniadze-nawet-jesli-nie-masz-dlugu-28371

> [...]
    > komornicza nastąpi od dowolnej osoby o tych samych danych.

    > "Dziennik Gazeta Prawna" podaje przykład emerytki z Sochaczewa,
    > której wskutek zbieżności imion i nazwisk komornik zajął 26 tys. zł.
    > Pomyłka jest ewidentna, ale kobiecie pieniędzy nikt nie zwraca.

    > Nic dziwnego, że dochodzi do takich sytuacji, skoro w orzeczeniach
    > sądowych dotyczących spłaty wierzytelności nie podaje się PESEL-u
    > i daty urodzenia dłużnika.

    > Jak tłumaczy się tego typu pomyłki? Zadaniem komornika nie jest
    > weryfikowanie sensu i podstawy egzekucji kwot wskazanych

    + Czyli nie o 01 kwietnia tu chodzi...

    -=-

    Akurat ta klawiatura nie musi być produktem M$? :) Nie jest nim zapewne,
    czego oznaką jest choćby sama nazwa M$ -- M$ to firma od softu, nie od
    klawiatur. Klawiaturę być może M$ komuś ukradł, czy raczej zrabował
    w świetle tak zwanego prawa...

    -=-

    Windows wymaga szumu -- rozsądne argumnetny nie pomogą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-02-26 14:00:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    >Czy jest coś rodem z M$, co nie byłoby zaszumione? ;)
    >Medialny szum to silnik poruszający szajs Gatesa itp.
    >A chyba Lumia to coś wspieranego przez M$. Mylę się?

    Ale chyba nie myslisz ze MS wymaga, aby kamera w produktach byla
    niskiej jakosci ?

    J.

  • 7. Data: 2013-02-26 15:22:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 512cb2a2$0$1315$6...@n...neostrada.pl

    > Ale chyba nie myslisz ze MS wymaga, aby kamera w produktach byla niskiej jakosci ?

    Twój tok rozumowania jest dla mnie niezrozumiały.

    Odpiszę zatem na Twoje pytanie -- nie myślę tak,
    co jednak niczego nie rozwiązuje w tej kwestii.
    Lumia reklamuje się jak może -- niekoniecznie
    zgodnie z prawdą czy w zgdzie ze zdrowym rozsądkiem.

    Jaka kamera w Lumii jest -- taka jest a chwlić Lumię trzeba
    z każdej strony, gdyż Nokia jest wspierana przez M$.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-02-26 17:15:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >"J.F" 512cb2a2$0$1315$6...@n...neostrada.pl
    >Twój tok rozumowania jest dla mnie niezrozumiały.

    Co ma system operacyjny, a nawet jego producent, bo tego sie
    czepiacie, do jakosci zdjec ?

    Zdjecia zaleza od uzytej matrycy, obiektywu, aparatu, moze
    przetwornika ADC, a system operacyjny to jest ostatni podejrzany o
    psucie zdjec.

    >Jaka kamera w Lumii jest -- taka jest a chwlić Lumię trzeba
    >z każdej strony, gdyż Nokia jest wspierana przez M$.

    Nie wiem, nie widzialem, w topowej Lumii jest podobno znakomita.

    Ta znakomitosc chetnie bym zweryfikowal, bo ja z natury niedowiarek
    jestem :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-02-27 00:48:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 512ce065$0$1311$6...@n...neostrada.pl

    > Co ma system operacyjny, a nawet jego producent, bo tego sie czepiacie, do jakosci
    zdjec ?

    Bez względu na jakość zdjęć, trzeba dobrze sprzedać
    sprzęt sponsorowany przez M$. Jednym ze sposobów
    dobrego zaprezentowania sprzętu jest opisanie cuda,
    jakim jest kamera -- bez względu na jakość tej kamery.

    Innym sposobem dobrej prezentacji może być zachwalanie
    obudowy odpornej na trudy istnienia. Obudowa może być
    zupełnie szajsowata -- a jednak w reklamach zaprezentowana
    zostanie jako cudo! Taka jest ogólna taktyka M$ od lat.

    M$ stale kłamie? Niekoniecznie -- czasami nie kłamie, ale
    na relacjach M$ nie warto polegać, gdyż M$ często posługuje
    się zwykłym szumem medialnym.

    -=-

    Lumia jest chwalona, bo jest pod patronatem M$ -- bez względu
    na to, jaka tam jest kamera. A choć M$ produkuje tylko buble,
    kamera (czy klawiatura) może nie być zła, gdyż może nie być
    produktem M$. Tu rzecz jasna można zapytać -- co to znaczy,
    że producentem czegoś jest M$...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-02-28 14:32:16
    Od: atm <...@v...pl>

    Jeszcze troche o aparatach. HTC nigdy nie bylo "miszczem" foto
    i nowy flagowiec tutaj nic nie zmienia:
    http://www.spidersweb.pl/2013/02/htc-one-aparat-foto
    graficzny.html#prettyPhoto[pp_gal]/3/