  • Data: 2014-11-08 19:20:45
    Temat: Re: Galwaniczna izolacja interfejsu 1wire
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-08 13:21, Dupek Żołędas pisze:

    > Stanowczo 1wire odradzam.Jego taniość jest pozorna.
    > W warunkach przemysłowych tylko RS485.

    Ale tutaj nie o to chodzi!
    W moim projekcie chciałbym po prostu LOKALNIE podłączyć do modułu kilka
    czujników temperatury, obsługiwanych przez najbliższy moduł. Moduł ten
    komunikowałby się ze światem za pomocą jakiegoś lepszego medium. Myślę o
    Ethernecie, ale w grę wchodzi też RF. Oczywiście niewykluczone, że
    końcowe rozwiązanie będzie się składało z różnych modułów (Ethernet
    bliżej switcha, RF w bardziej oddalonym miejscu) zintegrowanych
    "centralką" na jakimś CubieBoardzie. To jednak dalsza przyszłość. Na
    razie chciałbym zaprojektować układ, który będzie w stanie załączać
    światło, wykrywać ruch i mierzyć temperaturę w kilku punktach. :)