  • 1. Data: 2011-09-27 06:31:31
    Temat: Galaxy Tab - jest nadzieja na oficjalny polski Gingerbread?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Witam,

    Podoba mi sie ten tablet, myślę, że go kupię, w okolicach 1000 chyba nie ma
    konkurencji. W ulotkach Samsunga piszą, że 'aktualizacja do 2.3', tymczasem
    o niej ni widu ni słychu. Napisałem do nich, to odpowiedzieli, ze jest
    niedostepna. Ale ani słowa czy kiedykolwiek będzie:-(
    Wiem, że są alternatywne ROMy, ale ich wada to to, że zawsze jest się
    skazanym na to co dany autor ROMu do niego nawrzucał (na gotowanie samemu
    jeszcze się nie porwę;-) )
    Jak ktoś by miał jakieś info w tym temacie, to będe wdzięczny.

    JA

  • 2. Data: 2011-09-27 11:12:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-27 08:31, Jeremiasz pisze:
    > Witam,
    >
    > Podoba mi sie ten tablet, my?l?, ?e go kupi?, w okolicach 1000 chyba nie ma
    > konkurencji. W ulotkach Samsunga pisz?, ?e 'aktualizacja do 2.3', tymczasem
    > o niej ni widu ni s?ychu. Napisa?em do nich, to odpowiedzieli, ze jest
    > niedostepna. Ale ani s?owa czy kiedykolwiek b?dzie:-(
    > Wiem, ?e s? alternatywne ROMy, ale ich wada to to, ?e zawsze jest si?
    > skazanym na to co dany autor ROMu do niego nawrzuca? (na gotowanie samemu
    > jeszcze si? nie porw?;-) )
    > Jak kto? by mia? jakie? info w tym temacie, to b?de wdzi?czny.

    również czekam - od sierpnia (bo wtedy niby juz miał być dostępny).
    Z tym, że ja mam chyba gorzej - wybrałem wersję WiFi (bez 3G) i z tego
    co widzę Samsung rozdziela te dwa produkty (pomijając już sprawę innych
    różnic hardwarowych :/ ).

    http://www.thegalaxytabforum.com/index.php

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-10-03 10:23:42
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup
    > również czekam - od sierpnia (bo wtedy niby juz miał być dostępny).

    Bo jest dostepny, tylko nie przez Kiesa. Od wersji XXJQ1 jest juz Ginger 2.3.3.

    X.

  • 4. Data: 2011-10-03 10:47:08
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-03 12:23, Mariusz Wozniak pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup
    >
    > Bo jest dostepny, tylko nie przez Kiesa. Od wersji XXJQ1 jest juz Ginger
    > 2.3.3.

    a skad go mozna pobrac (bo moze niepotrzebnie czekam) ?
    Czy jest to oficjalna aktualizacja Samsunga?

    no i wiesz, ze dla wersji 1010(WiFi) sie to rozni od 3G (1000)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2011-10-03 11:14:22
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup
    > a skad go mozna pobrac (bo moze niepotrzebnie czekam) ?
    > Czy jest to oficjalna aktualizacja Samsunga?

    Tak, to jest oryginalny Samsunga, bez przerobek. Tu masz wszystkie potrzebne
    informacje:
    http://forum.android.com.pl/f177/rom-gingerbread-dla
    -galaxy-tab-wersja-jq1-67978/
    Juz jakis czas temu zainstalowalem i sobie chwale (szczegolnie wydluzony czas
    baterii).

    Ale to jest dla P1000. O P1010 nie mam pojecia, nie interesowalem sie tym
    modelem.

    X.

  • 6. Data: 2011-10-04 07:40:50
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 3 Paź, 13:14, "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:
> [...]
    > baterii).
    >
    > Ale to jest dla P1000. O P1010 nie mam pojecia, nie interesowalem sie tym

    A co jeszcze się pozmieniało w tej aktualizacji oprócz optymalizacji w
    zjadaniu baterii?
    Kurcze, a ja czekam i czekam i doczekać się nie mogę... ;-)
    Rozumiem, że w tym romie nie ma żadnego brandu (obecnie mam brand Ery).

  • 7. Data: 2011-10-04 07:55:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-04 09:40, Mackenzi pisze:

> [...]
    > Kurcze, a ja czekam i czekam i doczekać się nie mogę... ;-)
    > Rozumiem, że w tym romie nie ma żadnego brandu (obecnie mam brand Ery).

    komorke od HTC mam zaktualizowana z 2.2 (froyo) do 2.3.3 (gingerbeard)
    niecaly miesiac od momentu jej zakupienia i ja tam widze sporo zmian na
    plus (interfejs/dzialanie/dostep do niektorych funkcji).
    Podobnych zmian oczekuje od samsunga, ktorego GalaxyTaba kupilem pol
    roku wczesniej niz HTC - a o aktualizacji ni widu jak na razie (tylko
    slychu)

    --
    pozdr
    Adam (AL)