  • Data: 2019-05-30 01:11:04
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5cee47c8$0$516$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gdybyś Ty tą starą śpiewkę chociaż chciał zrozumieć.
    > Takie "spowalnianie" jest OK. Inni producenci coś podobnego stosują.
    > (stamina)
    > Cały czas chodzi o potajemne zastosowanie bez możliwości wyłączenia w celu
    > ukrycia problemów z bateriami.

    Już go nie ma. Czy możesz przestać płakać nad czymś, co było 3 czy
    5 lat temu skoro rozmawiamy o wyborze telefonu dzisiaj??

    > Co spowodowało problemy z wydajnością, co spowodowało narzekania
    > użytkowników co spowodowało spadek zaufania do firmy.
    >
    > Śpiewka rzeczywiście jest stara i ciągle ta sama.

    No właśnie nie ciągle ta sama bo już od dawna nieaktualna.
    A Ty dalej ją powtarzasz, do znudzenia.

    > Dalego przestań tłumaczyć zalety spowalniania i że w końcu przyznali się
    > do winy i dali możliwość wyłączenia spowalniania bo nie o tym jest mowa

    Ależ o tym właśnie jest mowa.

    > Nie kupię ajfona w obecnej postaci (celowałbym 6) bo nie wiem co ten
    > producent jeszcze mi wywinie. W dodatku 6 kę trzeba za częsta ładować.
    > A jak wiadomo normalny biały człowiek ;-) w XXI wieku ma już swoje
    > wymagania i byle g... nie kupi ;-)

    Dlaczego więc kupiłeś górno Galaxy S7 które Laguje?
    Nie jesteś białym człowiekiem?

    > Tak samo już nie kupię flagowca od Samsunga bo za mało plusów dodatnich.
    > Kupię nowego Xiaomi na gwarancji.

    Ale śmieszny jesteś.