  • Data: 2019-05-30 14:44:54
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:qco2gj$vc5$1$kolczan@news.chmurka.net...

    > Ja wiem, co napisali PRowcy Apple - nie musisz mi cytować. Pytanie jest,
    > czy to prawda?

    Tak, to prawda. Tak się zachowuje teraz mój stary iPhone 4.
    Wyłacza się nawet gdy wskaźnik baterii pokazuje 40-60%
    dwie-trzy godziny po naładowaniu a uruchomię jakąś prądo
    -żerną apkę. Jak tylko chodzi w nisko-żernych apkach to
    chodzi aż do 3% na wskaźniku baterii. Fizyka panie. Acha,
    i bateria ładuje się w nim "do pełna" w 40 minut, bo "do pełna"
    to dziś jakieś 15% tego co było w nowym akumulatorze :-D