  • Data: 2019-05-27 20:34:22
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-27 o 19:55, Pszemol pisze:

    > A dałbyś mi ze 3 przykłady takich aplikacji?

    Spokojnie, nawet gry
    Ingress (ale to trzeba opisać) na iPhone brakuje zakładek wpisywania
    kodu, który jest dostępny w apce na Andku, podobnie w innych bardzo
    popularnych grach z geo/łażeniem (GPS).
    Wszelaka obsługa kamer od monitoringu (są na iPhone ale okrojone, bez
    ważnych funkcji).
    Brak mnogości obsługi OBD dla samochodów (dla andka setki dobrych apek)
    Brak apek do różnych, tanich smardbandów czy smartwatchy, głównie chińskich.
    Brak wspomagania dla innych formatów AVI (system kodowania/kodek)
    Wszelakich apek okolicznościowych (zloty, imprezy)

    > Acha. :-) Chodzi o apki do dłubania.

    Tych też.

    > Bo nie kupiłeś Apple TV?

    Bo za drogie i każda apka to wyciąganie kasy z kieszeni?

    > Bo nie widziałeś auta z Apple CarPlay?

    W Europie? Niekompatydebilne z niczym? Pamiętam jeszcze radia z USA,
    które nawet na UKF nie potrtafiły działać w systemie europejskim (nie
    pamiętam czy chodziły w "zerach" czy w "piatkach" ale nie potrafiły się
    dostroić do stacji europejskich, podobnie jak kiedyś z NTSC
    (NicTakiegoSzczególnego) ale koloru w europie brak.

    > Albo Ty niedoinformowany...

    Raczej Ty zaślepiony jedynym produktem, w jednej wersji, klepanej w
    milionach sztuk dla plebsu. Coś jak jeden rodzaj chleba czy wina czy
    czegokolwiek, gdzie każdy ma inne podniebienie i lubi sobie jadać to na
    co ma ochotę a nie to co jest dostępne w jednej knajpie z jednym menu i
    megaograniczonym asortymentem a jak się zestarzeje/ostygnie to podają
    zimne i _p_o_w_o_l_i_ zamiast podgrzać:>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>