  • Data: 2019-05-27 22:49:23
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-24 o 09:32, z pisze:
    [...]

    > Miesiąc czy dwa temu a może nie zauważyłem kiedy (chyba aktualizacja)
    > zaczęło się coś pier.... Jak mu się da coś trudniejszego do zrobienia
    > typu odpal nawigację i ścisz muzykę ;-) to potrafi zawisnąć.
    > Albo: Kończę rozmowę, patrzę na ekran i dalej czarny ekran przez kilka
    > sekund.
    > Zbawienne jest zrestartowanie urządzenia. Jakiś czas jest spoko.

    Masz chyba "Smart Manedżer" (dostępny dla Samsunga)?

    Najpierw ubij listę apek a później Smart Menedżerem kliknij "wyczyść
    wszystko" Możesz też wyłączyć w Smart Menedżerze "Bezpieczeństwo
    urządzenia" które wkurwia i zamula. Trzeba wejść w Menedżera aplikacji,
    wyczyścić dane i nie odpalać nigdy "Bezpieczeństwa"...no chyba że masz
    ciągoty do instalowania apek z jakichś podejrzanych stron.

    Restart wtedy nie jest potrzebny.
    Najbardziej ostatnio zamula...asystent. Oczywiście pamieć telefonu nie
    powinna przekraczać zajętości więcej niż 70% bo to też ma wpływ.
    Najlepiej, jeśli daaawno nie robiłeś resetu, zresetować tel do fabryki,
    odpalić sklep GP, powyłączać aktualizacje tych apek, co jej mieć nie
    muszą, powyłączać apki wbudowane typu:
    - Kiosk GP
    - Książki GP
    - Muzyka GP