  • Data: 2019-05-27 20:10:13
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-27 o 19:52, Pszemol pisze:

    > Konsekwencją wyłączenia tej funkcji jest niespodziewane wyłączanie
    > się lub reset telefonu. Kto byłby taki niemądry aby sobie krzywdę robić?

    Każdy, kto ma do wyboru zakup nowej baterii i montaż łatwiejszy niż
    karty SIM zamiast opcję pozostania z cegłą lub zakup nowej cegły, która
    mu wytnie taki numer za 2-3lata. Ty nie rozumiesz braku wyboru. To
    zwyczajne ograniczenie wolności, sprowokowane przez producenta z
    odgórnym=Bóg uznał że to jest dobre. Nie, nie jest. Wystarczyłoby gdyby
    bateria była łatwo wymienna i dostępna jak w Andku (często).
    Wolę jednak rozwój aplikacji i wymuszenia na nowym hardware niż zastój w
    rozwoju aplikacji i zwalnianie do formy: nic już się nie da zrobić,
    tylko śmietnik.

    Widzisz, andek ma to do siebie, że jeśli zrezygnuje się (głównie z GM
    czy asystenta) w sensie aktualizacji to spokojnie 5/8 lat będzie śmigał
    jak nowy na starych apkach (bez aktualizacji). Porównując to teraz z
    iPhone to ten drugi nagle sobie zwolni i nic już nie poradzisz.

    > Już masz taki ficzer w aucie. Komputer automatycznej skrzyni biegów
    > właśnie po wykryciu jakiejś awarii lub nieoczekiwanego działa przełącza
    > skrzynię na tak zwany "limping mode" co daje Ci szansę na zjazd
    > z ruchliwej autostrady do mechanika lub dojechanie parę km do domu.
    > Oczywiście to nieadekwatny przykład bo iPhone aż tak nie spowalnia,
    > ale wciąż wolę aby mi auto zwolniło i dało się dalej jechać niż aby
    > stanęło na środkowym pasie 5-pasmowej autostrady w Los Angeles.

    To zepchnę jak dotychczas na pobocze i na lawetę. Pomijasz fakt, że tryb
    awaryjny potrafi się włączyć nawet z byle głupizny komputera :>
    Inna sprawa że to znów ZMUSZA do odwiedzenia serwisu, nawet jeśli dalsza
    jazda nie jest zagrożeniem dla innych użytkowników. Funkcja "pomyślę za
    ciebie" jest dobra dla debili więc jak wspomniałem, iPhone tutaj pasuje :]

    > Jasne. Zwłaszcza w tych klejonych na fest Samsungach, LG i Huawei.

    Klej kupisz za 7zł więc problemem to nie jest. W iPhone wymiana to już
    bardziej skomplikowana operacja. Co ciekawe, po wymianie baterii Ajfon
    nie przyspiesza :] Do końca życia muł i złom.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>