  • Data: 2019-05-28 00:17:35
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-27 o 10:16, z pisze:

    > Np. Redmi 6 na tą chwilę nowiutki z pudełka z gwarancją
    >
    > Koszt w serwisie to około 300 zł.
    > Dzięki za informację. Robi się ponad 1000 zł. za używany sprzęt.

    Xiaomi, zaraz chyba zwymiotuję. Enjoy większe szpiegowanie niż Apple,
    Microsoft i Google razem wzięte...

    > Tak się bawi gimbaza dynamitem. Wybacz ale nie ten target.
    > To są poważne sprawy. Zresztą tak też twierdzi firma.
    > I w tym temacie się z nią zgadzam.

    Ten argument z gimbazą to chyba najdebilniejszy twój wymysł jaki
    kiedykolwiek tutaj widziałem. Czepiasz się młodej generacji w każdym
    możliwym poście. Nie wiem ile masz lat, ale uważam, że czepiasz się
    dlatego, bo jakiś "gimbus" okazał się mądrzejszy od ciebie i teraz się
    wpędziłeś w kompleksy. Przyjąłeś typowy mechanizm obronny w tej
    sytuacji. I tu cię zaskoczę - wiek nie ma nic do gadania bo możesz być
    inteligentny mając i 80 lat, ale to już zależy od danej jednostki.

    Twoim zdaniem, serwisanci to gimbusy? Chyba normalnie założę stronkę z
    najlepszymi cytatami z twoich postów. Doprawdy, artysta z ciebie
    niesamowity.

    Nie potrafisz wyjąć kilku tasiemek spod baterii, to naprawdę przerasta
    możliwości twojego mózgu? Nie oceniam twojej inteligencji, ale wymiana
    baterii w iPhone jest łatwa jak niektóre Polki, a ty robisz z tego po
    prostu fizykę kwantową. Inne telefony mają też dzisiaj unibody, a liczba
    telefonów z wymiennymi akumulatorami znacznie się uszczupliła.

    No ale:

    "*KWIIIIIII* tylko ten zły Apple jest taki zły bo mnie nie stać na
    iPhone'a. Mogliby mi zasponsorować, albo nie, najlepiej niech dadzą
    jeszcze do tego dożywotnią gwarancję, z wymianą każdej części.
    *KWIIIIII* *CHRUM*"

    ^^

    --
    Filip454