  • Data: 2019-05-27 16:30:17
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5ceb8445$0$524$65785112@news.neostrada.pl...

    > Można jeszcze podłączyć ładowanie i jak każdy normalny biały człowiek (;-)
    > wiem grubo) wymienić baterię na sprawną.
    > Bo urządzenie ma być sprawne i takie sprawne kupowałem

    Możesz wymienić starą baterię na nową. Oczywiście. Ale jak sam
    zauważyłeś sa to spore koszty i nie każdemu przeszkadza że mu się
    nawigacja odpali na ekranie o sekundę później - nie ma sensu
    użytkownika zmuszać do wydatków jeśli nie są niezbędne.

    > A że propagandowo wygląda to nie ciekawie jak masowo malutkie baterie
    > trzeba wymieniać w autoryzowanym serwisie...
    >
    > To robi się po cichu aktualizację systemu żeby do czasu upłynięcia
    > gwarancji (tutaj strzelam popraw mnie proszę) jakoś podziałał i klient nie
    > miał powodu narzekać i żądać wymiany na sprawny.

    Jesteś uprzedzony i patrzysz na wszystko negatywnie.

    > ja bym wolał znać stan sprzętu który używam.
    > Jak trzyma za krótko to się go reklamuje albo naprawia.
    > Kłamanie o stanie baterii nie jest NAPRAWIANIEM

    Mówimy o bateriach 2-3 letnich lub starszych.
    O jakich reklamacjach bredzisz?

    > i tak będziesz dziadował i żył w niepewności ile jeszcze pożyje
    > niesprawna bateria?

    Na Androdzie żyłbym w niepewności: czy jak wysiądę w obcym
    mieście z samolotu i będę chciał odpalić nawigację to mi się
    S7 wyłaczy czy mi się tym razem uda? Mając iPhone ze starą
    baterią navigacja Ci się odpali, tylko sekundę-dwie później.

    > Aż pewnego dnia padnie na amen bo ten dzień musi nadejść w sposób którego
    > nawet nie przewidziało aple.
    > A telefon akurat jest Ci bardzo potrzebny bo musisz (odpukać) zadzwonić po
    > karetkę.

    No własnie o tym mowa. Wolisz aby dało się zadzwonić za 1/2 sekundy
    czy wolisz aby Ci się telefon wyłaczył z nienacka jak im podajesz adres?

    > W mordę... Takie dziadowanie bo kieszonkowe za małe to odstawia gimbaza.
    > Normalny biały człowiek ;-) naprawia telefon (wymienia niesprawną baterię)
    > i może go dalej używać w specyfikacji i wydajności z dnia zakupu.
    > Jeśli klient wiedziałby że system zostanie tak zmodyfikowany w ochronie
    > baterii podjąłby inną decyzję i kupił u konkurencji.

    Ty jednak jesteś troszkę opóźniony w rozwoju, nie?
    Sam zauważasz, że wymiana baterii w serwisie kosztuje 300zł.
    Po co mam ją wymieniać i wydawać 300zł na stary sprzęt jeśli
    dzięki tej funkcji iOS mój telefon BEZ WYMIANY baterii popracuje
    jeszcze rok dłużej i sobie wymienię go wtedy na nowy?

    > Czy to nie podchodzi pod niekorzystne rozporządzenie mieniem? ;-)

    Ja wiem że Twoje to podchodzi pod braki z samodzielnym myśleniem ;-)

    > GOŚCIU MALINOWY
    > To po to tyle męczyłeś klawiaturę żeby się ze mną zgodzić że powinno być
    > tak jak Androidzie?
    > Zwalnianie systemu nie jest ZŁE. Złe jest robienie tego bez wiedzy
    > uzytkownika i nie poinformowanie go o tym. O daniu mu mozliwości wybory
    > nie wspominając.

    Zwalnianie jest dobre, bo alternatywą jest wyłączenie systemu.
    Bateria NIE JEST W STANIE utrzymać pracy CPU w 100% mocy.
    Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia?
    Nie chodziło mi o samo informowanie przed wyłączeniem lecz
    informowanie o tym że dokonano spowolnienia systemu.

    > Ma być tak jak np. w Sonym w przypadku trybu STAMINA. Widać że nie
    > używałeś innych systemów niż jedynie słuszny ;-)
    >
    > Ja pier.... Wykłócają się całymi dniami a na koniec przyznają rację.
    > Trochę szacunku dla mojego czasu :-)
    > Przecież na początku pisałem że złe jest robienie tego na siłę
    >
    > CZYTAĆ CZYTAĆ CZYTAĆ

    No właśnie - nie umiesz czytać bo nigdzie tam wyżej nie przyznałem Ci żadnej
    racji. To tylko Twoja iluzja.