  • Data: 2019-05-27 17:54:47
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-27 o 16:23, Pszemol pisze:

> [...]

    Dobrze skonstruowane urządzenie i dobrze napisany do niego soft to
    wykryje i będzie komunikował o potrzebie doładowania czy zepsuciu
    baterii proponując spadek wydajności a jak nie podziała to zamknie system.

    Przecież zgodziłeś się że brak Ci wiedzy co robi Twój smartfon.

    O co jeszcze walczysz?

    > Nawet w pełni naładowany, do 100% wskaźnika naładowania, nie jest
    > w stanie dostarczyć on tyle prądu ile może dostarczyć nowy aku.

    Wtedy się taki akumulator wymienia a nie katuje do końca.
    Cholera wie czy nie wybuchnie ;-)

    > Po taką cholerę, że alternatywą jest NIESPODZIEWANY reset lub
    > wyłączenie się telefonu bo bateria fizycznie nie jest w stanie zasilić
    > wysokich wymagań procesora w szczycie, np. odpalania nawigacji.
    > I nie chodzi tu o potrzebę ładowania, bo bateria może mieć jeszcze
    > np. 60% energii i działać wyśmienicie gdy czytasz pocztę lub oglądasz
    > fejsa, ale gdy odpalisz coś, co wymaga 100% mocy CPU to się wyłączy.

    Nigdy mi się telefon nie wyłączył w taki sposób.
    Może tak jest napisany iOS.

    Normalnie wskaźnik baterii spada. Nigdy w mnieniu oka tylko to jest proces.
    Może ios jest źle napisany i wskaźnik naładowania nie przewiduje
    potrzeby pełnej mocy tylko jakiś ułamek i w ten sposób łudzi użytkownika...

    Moje wskaźniki widocznie to przewidywały i nigdy nie zdarzyło mi się że
    np. 1/4 baterii nie pozwoliła poużywać go z pełną mocą. i po kilku
    minutach zdechł.
    To był zawsze proces czasem szybszy, czasem wolniejszy ale nigdy no
    mogłem go nazwać NAGŁYM
    Może Twoje ajfony tak mają. nawet mój dla biedaków niegdy czegoś takiego
    nie pokazał a bateria jest często ładowana bo jest z natury mała i już
    stara.

    Dalej nie wiem o co Ty walczysz?. Telefony nie wyłączają się nagle. A
    jak to robią to coś z nimi jest nie tak. Albo z samą konstrukcją albo z
    informowaniem klienta o awarii.