eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi › Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Andrzej <a...@n...in.poland>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
    Date: Mon, 13 Nov 2006 07:36:07 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <p...@n...in.poland>
    References: <ej58vb$1djt$1@news2.ipartners.pl> <ej86ph$fm7$1@news.onet.pl>
    <ej8m8p$7ti$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: tpnet-d3-242.system-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1163399794 22654 83.16.113.242 (13 Nov 2006 06:36:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Nov 2006 06:36:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.14.2.91 (As She Crawled Across the Table)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79005
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 13 Nov 2006 03:45:44 +0100, Krystek napisał(a):

    > Dzięki Jacku za odpowiedź. Mnie nie chodziło o mieszanie z błotem GTS-u,
    > tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
    > zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na
    > awarię np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby
    > dowiedzieć się kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź
    > zgodną z prawdą, że faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i
    > kiedy będzie można spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w
    > przypadku wystąpienia awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na
    > odczepnego piszą odpowiedzi w stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.

    NIGDY nie zdarzyło mi się, żeby GTS w taki sposób potraktował moje
    zgłoszenie. Zawsze osoba przyjmująca zgłoszenie jest na tyle
    kompetentna, żeby od ręki zweryfikować czy rzeczywiście takie problemy
    występują - a jeżeli nie potrafi, to oddzwaniają po krótkim czasie.

    > Pewna osoba, która korzysta z łącz GTS-u dla swoje firmy także
    > ostatnio notowała zakłócenia na łączach od nich, więc nie tylko
    > mnie się to zdarza i dlatego chciałem dowiedzieć się kto jeszcze
    > miał do czynienia z
    > jakimiś usterkami ze strony GTS i jak zostały one potraktowane /
    > rozwiązane.

    Niedawno były problemy z routerem w Wa-wie - następował tam przyrost
    pinga o jakieś 100-200ms. Najpierw tłumaczyli, że jakieś łącze
    zagraniczne padło i zrobiło się im ciasno na pozostałych. Problem
    ustał. Po jakimś czasie sytuacja się powtórzyła - okazało się,
    że mają problem z jednym routerem. Naprawili i od tego czasu jest dobrze.

    Andrzej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: