eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi › Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
  • Data: 2006-11-13 02:45:44
    Temat: Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Kalinski napisał:

    > Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
    > jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
    > opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
    > łącze).

    Dzięki Jacku za odpowiedź. Mnie nie chodziło o mieszanie z błotem GTS-u,
    tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
    zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na
    awarię np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby
    dowiedzieć się kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź
    zgodną z prawdą, że faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i
    kiedy będzie można spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w
    przypadku wystąpienia awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na
    odczepnego piszą odpowiedzi w stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.

    Pewna osoba, która korzysta z łącz GTS-u dla swoje firmy także ostatnio
    notowała zakłócenia na łączach od nich, więc nie tylko mnie się to
    zdarza i dlatego chciałem dowiedzieć się kto jeszcze miał do czynienia z
    jakimiś usterkami ze strony GTS i jak zostały one potraktowane /
    rozwiązane.

    Pozdrawiam,

    Krystian

    --
    ,,Są rzeczy na niebie i ziemi, o których nie śniło się filozofom.
    Większość z nich jest w Polsce." ~ Piotr Bałtroczyk