    From: lady mutant <l...@m...org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: GPS software
    Date: Sat, 14 Aug 2010 12:25:01 +0200

    limies pisze:
> [...]
    > b.dobry)
    > 2. GPSEditor http://www.mmisoftware.co.uk/pages/photogpseditor.ht
    ml
    > (MAC)
    > 3. Aperture 3 (MAC) http://www.apple.com/aperture/whats-new.html -
    > b.dobry
    > 4. maperture pro (MAC freeware) http://www.ubermind.com/products/maperturepro.php
    > 5. GPSPhotoLinker (MAC) http://www.earlyinnovations.com/photolinker/
    > 6. JetPhoto (Win, MAC) wada tylko jpeg nie obsługuje raw
    > 7. GPSBabel (Win, MAC) niestety tylko konwerter

    http://geotag.sourceforge.net

    który jest GUI-czapką do programów GPSBabel + Exiftool. Nb. Exiftool
    jest podstawą także w Geosetter...
    Czy jest dobry to ja nie wiem ale na pewno `obsługuje wiele platform'
    bo to aplikacja w Javie.

    > Marzeniem byłoby All-in-One.

    To za przeproszeniem marzenie Windziarza -- wszystko w jednym;
    Są różne narzędzia do różnych celów zawsze tak było jest i będzie. Taki
    fachman co używa tylko młotka nazywa się partacz...

    --lm