  • Data: 2012-03-21 13:23:01
    Temat: Re: GPS - głupota nie zna granic ;-)
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.3.2012, Iguan_007 napisał(a):

    > https://picasaweb.google.com/m/viewer#album/iguan007
    /5391250777362210081

    OK. Mój błąd, że założyłem na podstawie zdjęć, że to co widać na fotce w
    tle to już cel podróży a w wielu krajach nawet droga po plaży to normalka
    (z oznakowaniem poziomym itp.). Przejrzałem jakiś folder turystyczny
    dotyczący Stradbroke Island i faktycznie prom to jedyna możliwość.

    Tak czy siak IMO inne historie przedstawiają te fotki
    http://static.lifeislocal.com.au/multimedia/images/f
    ull/1773174.jpg
    http://static.lifeislocal.com.au/multimedia/images/f
    ull/1773172.jpg