  • 1. Data: 2012-03-20 12:34:47
    Temat: GPS - głupota nie zna granic ;-)
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,GPS-wywiozl-ich-
    do-zatoki,wid,14343903,wiadomosc.html

    Robert J

  • 2. Data: 2012-03-20 14:29:40
    Temat: Re: GPS - głupota nie zna granic ;-)
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 20.3.2012, Robert_J napisał(a):

    > http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,GPS-wywiozl-ich-
    do-zatoki,wid,14343903,wiadomosc.html

    Identycznie jak z rozdawanymi samochodami na Pl.Czerwonym. :D

    Przeczytaj teraz jak przedstawiają to inne media np.
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2115821/Japa
    nese-tourists-blame-satnav-stranded-Australian-mangr
    ove-swamp-high-tide.html?ito=feeds-newsxml

    Nie twierdzę, że głupoty wśród ludzi nie brakuje i że nie była to wina
    opisanej młodzieży, ale zaistniały tam dodatkowe okoliczności, o których
    "głupi" pismak z WP już nie raczył wspomnieć ani wziąć pod uwagę. Ważne
    żeby sensacja była. Piję tu do wybiórczego sposobu w jaki została
    przedstawiona historia. Akurat w momencie kiedy próbowali przejechać,
    miejsce to nie nadawało się do przejechania Hyundai Getz ale innym autem
    albo do przejścia (w kaloszach) IMO owszem
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/16/article-21
    15821-1231E577000005DC-359_306x462.jpg

    Sam jeżdżę czasem "drogą", na której kluczem jest wiedzieć w jakich
    godzinach da się przejechać a w jakich przepłynąć i widuję na niej ludzi,
    których trzeba zawrócić zanim zrobią "krok za daleko".
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2012-03-20 15:19:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-03-2012 12:34, Robert_J pisze:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,GPS-wywiozl-ich-
    do-zatoki,wid,14343903,wiadomosc.html

    inteligencja uzytkownika to jedno, ale to co wskazuje nawigacja googla
    wbudowana w telefony to juz jest totalne nieporozumienie: proponuje
    nawracanie na zakazie albo kieruje pod prad.

  • 4. Data: 2012-03-20 16:00:17
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > wbudowana w telefony to juz jest totalne nieporozumienie: proponuje
    > nawracanie na zakazie albo kieruje pod prad.

    Dokładnie jak inne nawigacje ;]

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 5. Data: 2012-03-20 16:55:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-20 15:19:55 +0100, K <...@...c> said:

> [...]

    > uzytkownika to jedno, ale to co wskazuje nawigacja googla wbudowana w
    > telefony to juz jest totalne nieporozumienie: proponuje nawracanie na

    Ale tylko idioci wykonują bezsensowne polecenia telefonu.
    Przecież prawo nie zabrania zawrócenia parę metrów dalej, lub metodą 6xw_prawo.
    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-03-20 19:29:44
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 20-03-2012 o 16:00:17 =Marcos=
    <marcos.MALPA@.wyprawa.nie.dla.spamu.info> napisał(a):

    >>> http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,GPS-wywiozl-ich-
    do-zatoki,wid,14343903,wiadomosc.html

    > Dokładnie jak inne nawigacje ;]

    Igo, mapy naviteqa jak dobrze pamiętam mają ładnie rozbudowany system ulic
    jednokierunkowych, więc w minę nie wjedziesz.

  • 7. Data: 2012-03-20 20:02:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 20 Mar 2012 19:29:44 +0100 osobnik zwany MM wystukał:

    do-
    zatoki,wid,14343903,wiadomosc.html

    > Igo, mapy naviteqa jak dobrze pamiętam mają ładnie rozbudowany system
    > ulic jednokierunkowych, więc w minę nie wjedziesz.

    jak często masz aktulizacje?
    Zauważy awarię ciepłowniczą jak wczorajsza w DC?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-03-21 01:56:55
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Michal,

    Nie, tam sie nie da niczym przejechac (nawet podczas odplywu). O przechodzeniu w
     kaloszach zapomnij. Stradbroke to wyspa do ktorej kursuja promy samochodowe. Nie
    wiem jak ktokolwiek mogl nawet wpasc na pomysl zeby wjechac do oceanu I jechac w
    strone wyspy. Tutaj nie ma wytlumaczenia, to czysta bezmyslnosc. Masz kilka zdjec,
    czy ktos mogl naprawde pomyslec zeby jechac tam samochodem. Zobacz ostatnie, to widok
    z promu na "trase" ktore nasz dzielny kierowca chcial pokonac getzem

    https://picasaweb.google.com/m/viewer#album/iguan007
    /5391250777362210081

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 9. Data: 2012-03-21 13:10:46
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-03-2012 16:00, =Marcos= pisze:
    >>> http://tech.wp.pl/kat,1009779,title,GPS-wywiozl-ich-
    do-zatoki,wid,14343903,wiadomosc.html

    > Dokładnie jak inne nawigacje ;]

    a AM cos takiego mi sie nigdy nie zdarzylo.

  • 10. Data: 2012-03-21 13:23:01
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.3.2012, Iguan_007 napisał(a):

    > https://picasaweb.google.com/m/viewer#album/iguan007
    /5391250777362210081

    OK. Mój błąd, że założyłem na podstawie zdjęć, że to co widać na fotce w
    tle to już cel podróży a w wielu krajach nawet droga po plaży to normalka
    (z oznakowaniem poziomym itp.). Przejrzałem jakiś folder turystyczny
    dotyczący Stradbroke Island i faktycznie prom to jedyna możliwość.

    Tak czy siak IMO inne historie przedstawiają te fotki
    http://static.lifeislocal.com.au/multimedia/images/f
    ull/1773174.jpg
    http://static.lifeislocal.com.au/multimedia/images/f
    ull/1773172.jpg