  • 21. Data: 2010-06-26 18:22:37
    Temat: Re: GPS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "niusy.pl" i05bjn$gop$...@n...net.icm.edu.pl

    > Nie, Ty masz ROTFL

    Ja mam ROTFL? Ano mam -- istotnie, nie mogę powstrzymać
    się, gdy rozmawiam z niektórymi lub myślę o niektórych.

    -=-

    Właśnie dowiedziałem się od praktyka-rowerzysty, że MainNav myli się
    w wysokości od 100 metrów do 200 metrów. :) Ale w poziomie tylko
    od 2 metrów do 3 metrów. :) Nie mogłem powstrzymać się i odparłem,
    że zapewne Tu 154 pod Smoleńskiem kierował się wskazaniem tegoż
    MainNava. :)

    A działo się to niemal na terytorium Izraela. ;)
    (na ziemi żydków białostockich) BTW -- jestem pod
    wrażeniem. Żydki dbają o swoich przodków. :) Warto
    być żydkiem. :)

    Wydano ich w tym mieście na rzeź, zabierając sta wojsko do Grodna
    w przededniu obrony Białegostoku we wrześniu 1939 roku, spalono
    żywcem w synagodze, ale potomkowie pięknem uczcili ich życie!
    Pięknem, które zachwyca i pokonuje śmierć. :)

    Zawsze z szacunkiem spoglądam na tych, którzy szanują pamięć swych przodków. :)
    Dwie rzeczy budzą u mnie podziw w każdej sytuacji -- walka w obronie wyznawanych
    wartości i czczenie pamięci przodków. Polaków nie stać ani na bronienie słusznej
    (ich zdaniem) sprawy, ani na czczenie pamięci swych przodków. :)

    Na szczęście religię można wybierać. :) Ja mam swoją, która z szacunkiem
    odnosi się do życia -- w odróżnieniu do religii rzymskokatolickiej
    polskiego wydania, żebrzącej stale i domagającej się ciągle pieniędzy
    na reprodukowanie :) genów ,,swoich'' wybrańców!! (zwykle i tak mocno
    uszkodzonych)

    -=-

    Jak ktoś umie powiedzieć coś ciekawego o GPSach w telefonach komórkowych -- chętnie
    poczytam. :)
    Mnie nie śpieszy się. :) Nie zależy mi także na cenie, choć nie chcę wyrzucać szmalu
    do śmietnika. :)

    --
    ^ . . 729 . .
    n p w ś c p SS
    * . 18 . 21 715 .
    26 1 2 3 4 5
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    6 7 8 9 10 11 12
    E . . . . . ----> . 699 2223
    26 13 14 15 16 17 18 19
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    20 21 22 23 24 25 26
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 27 28 29 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'661.'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..646`|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

  • 22. Data: 2010-06-26 20:51:27
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    > Jak ktoś umie powiedzieć coś ciekawego o GPSach w telefonach
    > komórkowych -- chętnie poczytam. :)
    > Mnie nie śpieszy się. :) Nie zależy mi także na cenie, choć nie chcę
    > wyrzucać szmalu do śmietnika. :)

    Poczytaj archiwum ROTFL

  • 23. Data: 2010-06-28 07:06:45
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> Odpowiedz
    na news:i02dbt$sa8$1@inews.gazeta.pl:

    > Korzystasz z AGPS czy jedynie znasz to teoretycznie?
    > Praktycy twierdzą, że używanie AGPS kosztuje w praktyce
    > aż kilkaset złotych rocznie.

    Tak, ale tylko po wgraniu nowego romu do telefonu, ale gdy długo nie używałem
    GPSa. Przy kilkudniowych przerwach te około 2-3 minuty czekania na fixa nie
    są dla mnie problem.

    > Wiesz to, czy tak myślisz?

    Wiem, bo przez większość czasu mam wyłączony AGPS.

    > W czasopismach piszą, że nie

    Wiesz to czy tylko czytałeś?

    > można pozbyć się udogodnienia AGPS, za które trzeba płacić.
    > (i że, w związku z tym, to żadne udogodnienie dla klienta)

    Może to też zależeć do telefonu jakim się posługuje. Ja ma windowsa wiec mam
    pełną kontrole nad tym co się dzieje w urządzeniu, wiec wiem dokładnie kiedy
    system łączy mi się z netem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 24. Data: 2010-06-28 07:10:34
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> Odpowiedz
    na news:i05ghh$adi$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > w wysokości od 100 metrów do 200 metrów. :) Ale w poziomie tylko
    > od 2 metrów do 3 metrów. :) Nie mogłem powstrzymać się i odparłem,

    Czasami GPS może świrować. Pamiętam że jak raz włączyłem GPSa na bieganie po
    nowej tresie, to później gdy w domu ogladałem logi wyszło że biegałem jakies
    200 km od miejsca w którym rzeczywiście byłem, i osiągałem prędkość do
    500km/h;))

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 25. Data: 2010-06-28 08:54:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adramelech" X...@1...0.0.1

> [...]
    > 200 km od miejsca w którym rzeczywiście byłem, i osiągałem prędkość do

    Nieźle. A jaki to GPS?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2010-06-28 09:12:04
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> Odpowiedz
    na news:i09nvt$srh$2@inews.gazeta.pl:

    > "Adramelech" X...@1...0.0.1

    > Nieźle. A jaki to GPS?

    Z pierwszej Omni(i900). Ponoć wtedy była jakaś awaria;)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 27. Data: 2010-06-28 10:21:19
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma>

    > Z pierwszej Omni(i900). Ponoć wtedy była jakaś awaria;)

    Przeładowywali satelity ROTFL

  • 28. Data: 2010-06-28 13:27:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adramelech" X...@1...0.0.1

    > Tak, ale tylko po wgraniu nowego romu do telefonu, ale gdy długo nie używałem
    > GPSa. Przy kilkudniowych przerwach te około 2-3 minuty czekania na fixa nie
    > są dla mnie problem.

    Ja nie będę zmieniał zawartości ROMów.

    --
    ^ . . 729 . .
    n PP w ś c p s

  • 29. Data: 2010-06-28 13:54:30
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> Odpowiedz
    na news:i0a7vj$72a$1@inews.gazeta.pl:

    > "Adramelech" X...@1...0.0.1

    > Ja nie będę zmieniał zawartości ROMów.

    Jak uważasz...
    Ale czy nie uważasz że trochę przeginasz z... tym czymś co masz w miejscu
    gdzie ludzie mają sygnaturki?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 30. Data: 2010-06-28 17:20:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adramelech" X...@1...0.0.1

    > Jak uważasz...
    > Ale czy nie uważasz że trochę przeginasz z... tym czymś co masz w miejscu
    > gdzie ludzie mają sygnaturki?

    Nie uważam.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'