  • 11. Data: 2012-07-18 15:10:30
    Temat: Re: GOTOWY odtwarzacz krótkich komunikatów
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-07-18 15:00, Jarek P. pisze:

    > Kurcze, pomysł sam w sobie genialny, obawiam się jedynie wydajności prądowej

    za 1-2zł kupisz buzzer w wbudowanym brzęczykiem, może wystarczy?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 12. Data: 2012-07-18 15:19:28
    Od: myrcioch <m...@g...com>

    > MP3 OEM - fajne, ale cena na poziomie 90$ (za tyle znalazłem) trochę rozczarowuje.
    Wolałbym szczerze mówiąc coś za 9$

    W tej cenie to tylko "ISD1820 module" z ebaya. Niestety na 5V i niehermetyczny.

  • 13. Data: 2012-07-18 15:43:05
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2012 15:10:30 UTC+2 użytkownik Michał Baszyński napisał:

    > za 1-2z� kupisz buzzer w wbudowanym brz�czykiem, mo�e wystarczy?

    Jak pisałem wyżej, jeśli to tylko będzie _brzęczyk_, to spokojnie. Niestety,
    wszystkie znane mi buzzery nie mają brzęczyka, tylko piszczyk.

    J.

  • 14. Data: 2012-07-18 16:10:09
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-07-18 15:43, Jarek P. pisze:

    > Jak pisałem wyżej, jeśli to tylko będzie _brzęczyk_, to spokojnie. Niestety,
    wszystkie znane mi buzzery nie mają brzęczyka, tylko piszczyk.

    555 plus dwa oporniki, trzy kondensatorki i przetwornik piezo? Zlutujesz
    na kolanie i sam wybierzesz, czy ma buczeć, brzęczeć czy piszczeć..
    Bo nagranie wav-a 8 bit, 8kHz, ogołocenie z nagłówka plus avr-ek z
    trochę większym flashem i parę oporników jako dac to już trochę zabawy
    będzie

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 15. Data: 2012-07-18 18:42:58
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > osobami,
    > które stojąc przed furtką wymagają wywieszenia transparentu
    > powitalnego,

    A nie prosciej elegancka superjasnego LEDa w obudowie?
    Jak koniecznie ma gadac, to kup prawie gotowca:
    http://marthel.pl/opracowania.php

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2012-07-18 19:15:51
    Od: "MM" <m...@t...pl>

    http://www.sealcom.eu/index.php?lng=pl&page=1
    http://www.sealcom.eu/index.php?lng=pl&page=5

    Pozdrawiam
    mm

  • 17. Data: 2012-07-18 22:30:40
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2012 19:15:51 UTC+2 użytkownik MM napisał:
    > http://www.sealcom.eu/index.php?lng=pl&amp;page=1
    > http://www.sealcom.eu/index.php?lng=pl&amp;page=5

    Dopisz mi jeszcze jak mam to upchnąć w stalowym profilu framugi furtki zewnętrznej i
    będzie super ;)
    Pomijam już drobiazg w rodzaju zasilania 350mA

    J.

  • 18. Data: 2012-07-18 23:03:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Poszukuję małego, zwartego i HERMETYCZNEGO urządzenia zdolnego do
    odtworzenia po podaniu nań zasilania 12V krótkiego komunikatu "drzwi
    otwarte" (bądź coś zbliżonego)

    Tak, wiem, że są specjalizowane układy scalone, na których można coś takiego
    wykonać, nie o to pytam. Poszukuję gotowca, w hermetycznej obudowie, który
    wystarczy podpiąć do zacisków elektrozaczepu w furtce i tym samym
    wyeliminować choć w części konieczność walki z osobami, które stojąc przed
    furtką wymagają wywieszenia transparentu powitalnego, rozwinięcia czerwonego
    chodnika i osobistego wyjścia do furtki celem jej otworzenia, samo
    kliknięcie rygla w furtce im nie wystarcza.

    Dziwisz się? Kliknięcie jest na tyle subtelnym sygnałem, że może być
    przeoczone lub nie skojarzone z odblokowaniem drzwi.

    Rygiel jest niestety zasilany z
    12V DC, więc jedynie klika, nie brzęczy. Myślałem już o dołączeniu tam po
    prostu piszczka, ale powiedzmy, że nie takiego dźwięku oczekuję. Brzęczyk -
    czemu nie, ale nie pisk. Zapowiedź słowna - byłoby super.

    Są piszczki, które całkiem przyjemnie brzęczą.

    Rzecz jest na tyle oczywista, że nie wierzę, że nikt jeszcze na to nie
    wpadł, tym bardziej więc nie rozumiem, dlaczego nie mogę niczego takiego
    wygóglać.
    Pomożecie?

    Jak chcesz brzęczący brzęczyk, to podłącz przekaźnik, który sam będzie sobie
    odłączał
    i podłączał zasilanie swoimi stykami i tak w kółko. Kiedyś mi ładnie
    brzęczał taki przekaźnik. Nawet prądu za dużo nie pobierze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2012-07-19 11:10:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    yabba wrote:
    (ciap)
    > Pomożecie?

    Moze superjasna zielona dioda?

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 20. Data: 2012-07-19 14:51:03
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Autor listu na który odpowiadam to Jarek P. :

    > PS: myślałem już nad ograbieniem własnego dziecka z którejś zabawki,
    > ale nie jestem pewien, czy potencjalni goście właściwie by odbierali
    > wykrzyknięte blądynkowo(ą!)-radosnym głosem "cześć, pobawmy się!",
    >a w zasadzie, z posiadanych zabawek tylko to choć odrobinę pasowałoby
    > do funkcji.

    Hm, a może mógłbyś zaadaptowwać któryś z tych wynalazków:
    er-speaker-10-second-3-x-aa-117632
    r-w-magnet-green-3-x-lr44-135020?item=1

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Sekcja specjalna zawsze lojalna! (Seksmisja)