  • Data: 2011-12-20 09:31:59
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: MaRc <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2011 00:35, Szymon von Ulezalka pisze:
    > no wlasnie- "jakaś tam". niektorym takie "jakie coś" nie odpowiada
    > co do pendrajwa: czy ubuntu/najpopularniejszy linuks na desktopie/

    ubuntu to DYSTRYBUCJA linuksa nie cały linuks.

    > nauczylo sie juz wywalac pliki bedace na pendrajwie od razu w p*zdu
    > czy nadal chowa je w .trash-jakistam_numerek ukrytym katalogu?

    A niby windows co defaultowo robi jak kasujesz plik? qrde, chyba wrzuca
    do kosza, trochę angielskiego i trash = kosz, ale ja to się nie znam

    > oczywiscie, coby go wykasowac, trza wlaczyc pokazywanie ukrytych
    > katalogow-

    no tak, w windzie nie musisz "szukać" windowsowego trasha, a może i
    musisz? sprawdź, potem pisz. Będziemy pewni, że wiesz o czym piszesz.
    No chyba że mówisz o pulpitowym skrócie "kosz", hmm, w X'a też jest

    > i oczywiscie przy odmontowywaniu /bo pod biurkowymi
    > linuksami*trzeba* odmontowywac/ ow katalog nie jest kasowany...

    nie trzeba, tak samo jak nie musisz wyłączać swojego sprzętu klikając na
    menu -> wyłącz (skrótowiec).
    spróbuj w windzie przekopiować z dysku na pendrive dziesiątki plików.
    przygotuj się kiedy informacja o kopiowaniu zniknie i od razu wyciągnij
    pendrive.
    jak myślisz, wszystkie pliki będziesz miał przekopiowane? jeśli myślisz,
    że tak, to gratuluję optymizmu i rób tak dalej.
    od czasu udeva teoretycznie nie musisz montować/odmontowywać ręcznie,
    ale umount, klikany czy pisany, jest wskazany zarówno w linuksie jak i w
    windowsie.
    powiedz mi czemu winda po włożeniu jakiegoś dysku zewnętrznego ma coś
    takiego jak "bezpieczne usuwanie sprzętu"? coś mi tu podjeżdża umountem.

    > wiec w sumie- nie dziwie sie jakos temu 1%

    naczytałeś się jakiś głupot i teraz próbujesz ten kit wciskać innym.
    z drugiej strony niech i będzie ten 1%, niech będzie 0,1%. Ale powiem ci
    szczerze, nie wiem co to jest wirus, rootkit czy jakiś inny badziew
    przez który musiałbym przeinstalowywać system bo to jedyne rozsądne wyjście.
    spróbuj również "przenieść" swojego ulubionego windowsa na nowo
    zakupiony sprzęt. ciekaw jestem rezultatów.

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a