    From: t k <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.comp.programming
    Subject: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Date: Sat, 17 Dec 2011 12:58:03 -0800 (PST)

    On 17 Gru, 21:21, Szyk <s...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > W tej wiadomości udowodnię że GNU Linux nie jest stabilnym systemem (w
    > brew propagandzie) i dla tego jest tak mało popularny.
    >
    > Spis treści:
    >        [Po co system operacyjny]
    >        [Stabilność - definicja]
    >        [Aspekty stabilności]
    >        [Stabilność GNU Linuxa]
    >        [Niestabilność patologiczna]
    >        [Dowód że mam rację]
    >        [Nie stabilność przyczyną porażki rynkowej]
    >        [Komentarz]
    >
    > [Po co system operacyjny]
> [...]

    hehe

    sluszna uwaga podejrzewam, o linuksie nie
    mam wiekszego pojecia ale dlugowiecznosc
    api to bardzo wazny czynnik - ja nawet
    oczekiwalbym wiecej niz 10 lat - raczej 30sci
    niz 10siec - tak wogole to mz powinno powstac
    cos takiego jak api miedzysystemowe, (np
    do IO, grafiki 2d itd -to raczej daloby sie zrobic
    i powinno zostac zrobione)