  • Data: 2013-10-23 22:37:07
    Temat: Re: GN250
    Od: J_K_K <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-23 19:04, MarcinJM pisze:

    > Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem
    > zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak
    > watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze
    > to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?

    Późniejsze GN miały wkład na H4.
    Możesz ew. poszukać, czy wiązało się to z jakimiś zmianami w elektryce,
    ale różnica jest (jak dla mnie) raczej niewielka.

    > Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
    > na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?

    Sprzęt niewysilony, tak, że moim zdaniem nie powinno być większych
    problemów.
    Mogą być z relatywnie małą mocą przy podjazdach w górach.
    Pozmieniaj płyny i filtry, powietrza, jeśli masz gąbkowy,
    wyczyść i nasącz stosownym olejem, wymień świecę.
    Skontroluj opony, napęd i klocki.

    Ponieważ sprzęt ma swoje lata, pewnie warto było by wziąć
    w podróż uniwersalną linkę naprawczą i spray do opon.
    --

    Pzdr

    J_K_K