  • Data: 2013-10-23 20:48:46
    Temat: Re: GN250
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM napisał(a):
    > Witam
    > Kupiłem niedawno taki sprzet. To moj pierwszy motor (choc mam 43 lata :P
    > ) (skutera 150ccm nie zaliczam do motocykli).

    A błąd! :)
    Mój pierwszy _motocykl_, to skuter Berlin Roller (wiem, wiem... masło
    maślane ;)) o pojemności właśnie 150ccm. Później dłuuugo nic i WSK125. I
    wcale sobie nie krzywdowałem w temacie bycia prawdziwym motocyklistą :)

    > Pojezdzilem nieco i to jestem zadowolony. chyba zostanie ze mna na dluzej.

    No! :)

    > Ale do rzeczy.
    > Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem
    > zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak
    > watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze
    > to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?

    Czy GN da radę, to nie wiem, ale z podobnych przypadków doświadczyłem
    podobnego zabiegu w swym katamaranie (Panda I z 1991) i - poza poprawą
    oświelenia jezdni - nie zauważyłem negatywnych zjawisk :)

    > Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
    > na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?

    Heh... Gdym ujeżdżał Bestyję (czyli rzeczoną wueskę właśnie), marzeniem
    moim było, by miała ona 2 biegi więcej (dla lepszej gospodarki obrotami
    silnika) i 2 suwy więcej (dla większej ekonomiczności i trwałej
    prędkości marszowej). O 2 razy większej pojemności nie śmiałem marzyć :)

    > Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z
    > pierwszych rocznikow.

    A... To nie do mnie :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza