  • Data: 2009-03-19 13:04:31
    Temat: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Od: Soltys <0...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Mar, 10:07, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Bez złośliwości - ale czy teraz będziesz jej asystował technicznie przy
    > każdym banalnym problemie (bo na mp3 nie można wgrać piosenek, bo
    > zdjęcia z aparatu na naszą-klasę nie chcą się wgrać etc)? ;) Bo to chyba
    > nie o to chodzi? ;)
    >
    > j.
    >
    > --
    > "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    > płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania
    > takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)

    Jak do tej pory nie ma żadnych problemów. Asystowanie nie jest
    potrzebne. Zeby było lepiej to jak używała windowsa to dzwoniła do
    mnie 1-2 razy dziennie bo "coś jej wyskoczyło, coś klikneła i nie
    chodzi", a z ubuntu spokój... tylko chwali jak jej wspaniale chodzi.

    > Taa, a potem kiedy Ty w pocie czoło będziesz kompilował jąderko w jej
    > komputerku

    a jaki ma sens kompilowanie jądra na desktopie uzywanym do słuchania
    muzy/oglądania filmów/przeglądana neta? Prekompilowane jądra z repo
    wystarczają w 200% ;)