  • Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    <gpqst1$28g$1@atlantis.news.neostrada.pl> <6...@z...router>
    <e...@4...com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <t...@4...com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5...@y...googlegroups.com>
    Date: 19 Mar 2009 09:32:06 +0100

    Soltys napisał(a):

    > Przejscie na linuxa jest bardzo dobrym pomysłem (szczególnie na ubuntu
    > które jest idealne na desktop), ale użytkownik nie może podchodzic do
    > tego systemu tak jak do windowsa.

    Hehe, już od dawna wiadomo, że sprzedaż nowych komputerów z
    preinstalowanym Linuxem napędza sprzedaż systemów Windows OEM (dlatego
    też w Redmond zdecydowali o zmianie Licencji OEM w taki sposób, by każdy
    mógł ją kupić). Namawianie komputerowych newbie na przejście na Linuxa
    jest najlepszą metodą, żeby potem dokładnie sprawdzali, że każdy ich
    następny komputer będzie pracował pod kontrolą systemu Windows ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania