  • Data: 2009-03-19 07:31:50
    Temat: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Od: "JD" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:6gh896-icd.ln1@ziutka.router...

    > Jestem linuksiarz 100% (tj. uzywam linuksa wszędzie gdzie mogę i zmuszam
    > jeszcze do tego żonę) i się ogólnie z Tobą zgadzam. To system operacyjny
    > a nie obiekt wiary więc stać mnie na tę odrobinę obiektywności :)
    > Praktycznie nigdy nie było to bezbolesne. Zawsze coś wymagało interwencji
    > z poziomu lini poleceń i grzebania w plikach. Ja to lubię, ale
    > niekoniecznie lubią to wszyscy. Tak gdzieś od momentu gdy linux miał
    > zacząć być przyjazny (koniec lat 90'tych?) jego twórcy przyjeli dość
    > oczywistą filozofię, że w pewnych sprawach ma myśleć za użytkownika. To
> [...]
    Nie wycinam cytatu, bo zgadzam się ze wszystkim co napisałeś,
    Nawet w ostatnim aka[picie, że trochę przeginam ;)
    Ale pisałem wszystko w kontekście polecania linuksa
    osobie znającej tylko WinXP jak sama napisała.
    Dla linuksiarza Ubuntu może być samograjem,
    dla windowsiarza nie (gdzie jest dysk c: ???)

    JD