  • Data: 2010-02-19 11:25:55
    Temat: Re: GIGABYTE GA-P41-ES3G Intel G41 O/C?
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK pisze:

    > Jak masz ochotę na eksperymenty, to ci taką mogę za 10% allegrowej ceny
    > wysłać ;)

    Kurcze, wielkie dzięki za uprzedzenie - jak dobrze ze przed
    zalicytowaniem jeszcze skusiłem sie zerknąć do tego postu. :)

    Możesz mi powiedzieć w co celować (właśnie sprzedałem ASRock'a, na
    którym siedzi C2D E6320 - więc szybko muszę kupić coś następnego -
    licząc, że da się przetaktować tym razem)?

    Pzdr, OMSON