  • Data: 2010-02-22 11:23:09
    Temat: Re: GIGABYTE GA-P41-ES3G Intel G41 O/C?
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK pisze:

    > Może powiedz co chcesz konkretnie uzyskać (poza podkręceniem procesora,
    > ale podkręcić chcesz pewnie w jakimś celu, więc jaki on jest), i co poza
    > tym posiadasz, co chcesz tam jeszcze wsadzić itd, to coś wymyślimy.

    Chce podnieść taktowanie posiadanego procesora C2D E6320 Conroe (0,65nm)
    z fabrycznego 1,86GHz (FSB266) do @2,8GHz (FSB400). RAM chcę puścić
    nominalnie tj. efektywnie 800MHz (nie jest to jakiś mocny RAM - ot
    zwykły Kingston 2x1GB CL6). Zasilacz to Fortron 350W (znowu zapomniałem
    oznaczenia modelu - prawdopodobnie PNF). Do tego 2 dyski twarde, 2
    nagrywarki (nie liczę grafiki bo wystarczy mi coś zintegrowanego z
    płytą). Pecet przeznaczony jest na DAW pod Sonar'a 8.5PE.
    Przy normalnej sesji obciążenie CPU dochodzi obecnie do 60% z hakiem -
    chciałbym obniżyć zużycie obciążenia, ponieważ zdarzają się trzaski i
    czasem drop out hosta. Posiadam kartę na USB Line6 POD Studio UX2.

    Pzdr, OMSON