  • 1. Data: 2009-08-07 07:11:51
    Temat: GF-1 - brat bliźniak EP-1
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

  • 2. Data: 2009-08-07 08:07:18
    Temat: Re: GF-1 - brat bliźniak EP-1
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2009-08-07 08:27:18
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

  • 4. Data: 2009-08-07 14:42:16
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    > Co poda Canon?

    Nic.

  • 5. Data: 2009-08-07 19:37:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kowalski pisze:
    >> Co poda Canon?
    >
    > Nic.

    Nie nic tylko takiego G10 z apsc, za niedługo się pokaże.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-08-07 19:43:59
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 7 Sie, 21:37, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Nie nic tylko takiego G10 z apsc, za niedługo się pokaże.

    > pozdrawia Adam

    Leica tez nic, tylko wypusci klona M-6 o nazwie D-6.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 7. Data: 2009-08-07 23:00:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h5hvon$4de$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Nie nic tylko takiego G10 z apsc, za niedługo się pokaże.

    Tylko wtedy chyba będą musieli zdziebko obiektyw przeprojektować...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 8. Data: 2009-08-08 00:42:25
    Od: Romuald Szcześniak <r...@g...pl>

    On 7 Aug 2009 23:00:10 GMT, *l...@l...localdomain* wrote:

    > Tylko wtedy chyba będą musieli zdziebko obiektyw przeprojektować...

    ZTCP to ma być 24-70 - pożyjemy, zobaczymy :-)

    --
    RomekSz __________ http://www.geocities.com/romeksz/ __________ ICQ 38248653
    MusIQ: Screamer Radio

    "Trzeba sobie jakoś radzić - powiedział turysta zawiązując buta dżdżownicą."

  • 9. Data: 2009-08-08 03:47:00
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    > Tylko wtedy chyba będą musieli zdziebko obiektyw przeprojektować...

    I wtedy chyba juz na dobre przestanie to byc aparat kieszeniowy :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2009-08-08 11:42:06
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@h...ck.polsl.pl>,
    Michal Tyrala nabazgrał:

    > I wtedy chyba juz na dobre przestanie to byc aparat kieszeniowy :-)

    Skąd wiesz - może będzie mieszczący się do kieszeni zoom f/4 - f/8 ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )