    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: G11 oficjalnie zaprezentowany
    Date: Wed, 19 Aug 2009 20:45:31 +0200

    On 2009-08-19 16:26:18 +0200, Tomasz Jakubowski <t...@s...cc> said:

    > Chyba najbardziej nadzieję na video 720p ;-)

    Na różnych forach strasznie na to płaczą. Mi tam w sumie rypka, bo
    jedyne do czego służą mi filmy z cyfrówki, to wysłanie znajomym mejlem
    albo powieszenie na jutubie. A swoją drogą, to w G9 już było 720 na
    ileśtam, ale niestety z 15 klatkami. AFAIR już w G10 im przeszkadzało.
    Dekle.

    > Co do słuszności obcięcia 5 Mpx - trzeba poczekać na konkretne sample.

    Swoją drogą: najpierw przy G7 - "mamy zajebiste 10 MPx", przy G9 -
    "mamy jeszcze zajebistrze 12 MPx", przy G10 "mamy 14 MPx i nikt inny
    nam nie podskoczy". A przy G11 - "właściwie to przez ostatnie lata
    robiliśmy was w ch%^, ale teraz nasze 10 MPx jest w pytę". Brawo
    marketing.

    > Zamiast obrotowego ekranika wolałbym dużo silniejsze podświetlenie
    > sterowane czujnikiem światła zewnętrznego.

    Ja tam myślę, że to albo debilizm działu marketingu albo konkurs (z
    cennymi nagrodami, niestety tylko dla pomysłodawców) pt. jak mocno nam
    się uda wydymać szacownych konsumentów. Niestety wychodzi, że naprawdę
    mocno (vide historia wycinania i przywracania funkcjonalności). Patrząc
    na G6, to w G12 pewnie dodadzą jaśniejszy obiektyw.

    > G10,5 powinien się nazywać ;-)

    IMHO nie, to dopiero jest G7.3. A tak naprawdę G7 "release", bo
    poprzednie to raptem jakieś bety :-/

    de Fresz