  • 61. Data: 2009-06-24 09:42:16
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Michal Jankowski pisze:

    > AGPS to jest cos bardzo konkretnego: Assisted GPS.
    > Czyli GPS, jeszcze raz, GPS, jeszcze raz, GPS, _ze wspomaganiem_. Nie
    > mozna wspomagac czegos, czego nie ma.

    No i właśnie dlatego nie rozumiem, "skąd się wzięła legenda, że AGPS to
    taki 'gorszy GPS'..." i skąd posty takie jak Jeremiasza.

    Marek

  • 62. Data: 2009-06-24 09:46:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> writes:

    > No i właśnie dlatego nie rozumiem, "skąd się wzięła legenda, że AGPS to
    > taki 'gorszy GPS'..." i skąd posty takie jak Jeremiasza.

    Z niezrozumienia przez kogos na poczatku i powielania glupiego mema.

    MJ

  • 63. Data: 2009-06-24 10:32:38
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Z niezrozumienia przez kogos na poczatku i powielania glupiego mema.

    Ot zebrało sie Wielkie Gremium i dyskutuja o czym, o czym sami przyznają, że
    nie do końca mają pojecie...
    Nigdzie nie napisałem, że AGPS nie ma GPS, no ale jak brak argumentów, to
    wiadomo, trzeba sobie wymyślić.
    Jeśli G1 ma normalne GPS, to chwała mu za to! Jeśli jednak nie, to
    pozwoliłem sobie zwrócić uwagę, że w tym momencie zasadność używania jej do
    typowej nawigacji oże być dyskusyjna. I tylko tyle. Kto wyczytał więcej, to
    jego problem. To chleb powszedni wszystkich grup.
    Odnośnie zaś nawigacji AGPS to przeczytajcie sobie dowolny test telefonu,
    który w specyfikacji ma zaznaczone, że posiada A-GPS (i dokładnie tak).

    JA

  • 64. Data: 2009-06-24 12:07:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Cos takiego istniec nie moze.

    Motorola A800 pierwszy UMTSofon (aka Siemens U10/U15 ?) mial chyba
    napisane w specyfikacji AGPS chodz na boga nikt GPS w nim nie znalazl
    ale to moze mi sie wydaje.

    Era G1 ma normalny modul GPS, czasami jak dlugo wylaczona lub pierwszy
    raz odpalamy prosi o poruszanie telefonem w czasie szukania satelit w
    celu kalibracji kompasu chodz nei wiem po co ale wtedy szybko lapie fixa.

  • 65. Data: 2009-06-24 12:10:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > Odnośnie zaś nawigacji AGPS to przeczytajcie sobie dowolny test telefonu,
    > który w specyfikacji ma zaznaczone, że posiada A-GPS (i dokładnie tak).

    Juz wiem skad legenda. Motorola A835 wspiera AGPS ale nie posiada
    modulu GPS chodz posiada dedykowany konektor do modulu

    Stad tez wziela sie legenda o AGPS

    Jeremiasz szkoda ze nei masz pojecia co za bzdury wypisujesz

  • 66. Data: 2009-06-24 13:26:58
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 07:29:57 +0200, Jeremiasz napisał(a):

    > Człowieku, bzykania też uczyłeś się z Wikipedii? Skoro teoria do Ciebie nie
    > przemawia (masz napisaną dokładność w metrach) to weź sobie poczytaj jak się
    > w_praktyce_sprawdzają nawigacje A-GPS i jak się różnią od GPS. I nie chodzi
    > o łapanie fix-a, gdzie łatwiej a gdzie trudniej, tylko to o czym była mowa -
    > dokładność pozycjonowania, czyli to do czego GPS służy. To jest jak różnica
    > między bikini a naturyzmem. W obu widac dużo, ale w jednym znacząco więcej.

    Bzykania to ja się wogóle nie musiałem uczyć - mam talent wrodzony.
    Natomiast widzę, że Ty cierpisz na braki wiedzy o GPS, więc podałem jedno
    ze źródeł skąd możesz tę wiedzę czerpać.
    Jak się sprawdzają nawigacje GPS i jak A-GPS to nie muszę czytać bo znam to
    z autopsji, czego chyba Tobie brakuje.
    Napiszę więc Ci najprościej jak tylko potrafię, że A-GPS od GPS różni się
    tylko tym, że ten pierwszy może - ale nie musi, korzystać ze wspomagania
    internetem. Jeśli w telefonie z modułem A-GPS, np. Nokia N82, wyłączysz
    wspomaganie, wtedy moduł ten zachowuje się dokładnie tak samo jak
    "normalny" GPS.
    Dla mnie koniec.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 67. Data: 2009-06-24 16:11:45
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    > jest naviexpert ale poki co wszystko z mapami online

    Naviexpert jest na G1 na razie jako wersja beta, ale może wkrótce pojawi się
    Garmin lub coś podobnego pod Androida. Ciekawe tylko ile będzie kosztował.
    Wracając do Naviexperta, to faktycznie aby go używać trzeba cały czas być
    online, ale w ofercie Ery w abonamencie jest Blueconnect 500MB, więc nie
    powinien to być problem.

    Kenny

  • 68. Data: 2009-06-24 21:03:17
    Od: arek <A...@g...com>

    On 19 Cze, 10:05, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > Powiem nawet wiecej Android to tani iphone ta sama filozofia dystrybucji

    Android to system operacyjny, iphon to urzadzenie.

    G1 to tani iphon - co widac i czuc (dzizaz, ten ekran 'rucha sie'
    juz w nowych urzadzeniach, co bedzie po roku uzywania?).

    Zonie sie G1 nawet podobal, ale po krotkim namysle
    zwyciezyl zmysl praktyczny - skromniutki c510
    (i 50 minut miesiecznie wiecej) wygral z czarnym
    koniem googla.

  • 69. Data: 2009-06-25 07:13:06
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Bzykania to ja się wogóle nie musiałem uczyć - mam talent wrodzony.
    > Natomiast widzę, że Ty cierpisz na braki wiedzy o GPS, więc podałem jedno
    > ze źródeł skąd możesz tę wiedzę czerpać.

    Masz na myśli Wikipedię? To dalej poprzestałeś na przeczytaniu tytułu? Wróć
    do hasła o A_GPS i akapitu o jej dokładności. I porównaj to z typową
    dokładnością GPS.
    I wtedy będzie koniec, ludzie, którzy potrafią czytać przeczytają.

    JA

  • 70. Data: 2009-06-25 16:57:08
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 09:13:06 +0200, Jeremiasz napisał(a):

> [...]
    > dokładnością GPS.
    > I wtedy będzie koniec, ludzie, którzy potrafią czytać przeczytają.

    Przeczytaj sobie artykuł o GPS - nie musi być z Wikipedii, zwróć szczególną
    uwagę na fragmenty dotyczące dokładności.
    Więcej nie będę Ci tłumaczył.