    From: "Kenny" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Date: Wed, 24 Jun 2009 18:11:45 +0200

    > jest naviexpert ale poki co wszystko z mapami online

    Naviexpert jest na G1 na razie jako wersja beta, ale może wkrótce pojawi się
    Garmin lub coś podobnego pod Androida. Ciekawe tylko ile będzie kosztował.
    Wracając do Naviexperta, to faktycznie aby go używać trzeba cały czas być
    online, ale w ofercie Ery w abonamencie jest Blueconnect 500MB, więc nie
    powinien to być problem.

    Kenny