  • 11. Data: 2009-06-19 10:56:46
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olgierd pisze:

    > Troll warning!

    Czy wam WMowcom juz nic innego nie przychodzi do glowy ja rozumiem
    dziadowski system ale moze jakies zalety ten WM ma, czy juz calkiem klapa ?

  • 12. Data: 2009-06-19 10:59:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Producent nic nie nie narzuca tylko pokazuje NOWE mozliwosci.
    > Owszem kupilem kiedys Palma jako organizer i do ksiazek ale dzis kazdy
    > pierdolkowaty telefon potrafi wiecej i nie ma co na sile bronci starocia.

    > A co to za cudo ? i to z Palm OS ?

    sony clie TH55 (BT,WiFi,kamerka, ale najwazniejsze, ze duzy i czytelny
    ekran, starcza na 2 tygodnie bez ladowania normalego uzytkowania (nie
    zabawy)

    > To nie smartphone to zwykly telefon. :) Wada to brak klawiatury czy to
    > sprzetowej czy dotykowe i maciupki wyswietlacz ale jako telefon o
    > "rozbudowywalnych mozliwosciach jest ok" Tylko nijak mu w szranki do 3,5
    > calowych 600MHz maszynek.

    ale wsadze go do kieszenie krotkich spodenek i idac na rower nie drze
    jak wiekszosc uzytkownikow omni, iphonow czy innych wielgasnych i
    nieporecznych telefono-notebookow.
    (a dodatkowo mam zainstalowane mapy topo garmina - na trasy rowerowe po
    polach/lasach - jak znalazl - w razie zgubienia (gps via BT))
    Dodatkowa zaleta: nie musze codziennie tego podlaczac do pradu.

    nie uzywam telefonu do notatek, pisania maili, sms (chyba, ze musze) -
    od tego mam palma (ktory zastepuje mi w niektorych sytuacjach notebooka
    - oczywiscie notebook jest najlepszy - ale nie zawsze go mozna wszedzie
    zabrac)

    > e51 z iphonem ciekawe zestawienia ale nijak tego porownac sie nie da.
    > iphone jest telefonem "przy okazji" sens jego zakupu to internet,
    > multimedia, rozrywka, zabawa i troche biznes.

    oj bys sie zdiwil - albo nie znasz symbiana (uzywales tylko to co
    dostarczyl producent)

    Iphonem sie bawilem - sprawia super wrazenie jego obsluga - ale po
    dluzszym czasie - to wszystko. Bardziej funkcjonalny i spelniajacy moje
    cele jest 10x e51 niz ipfon, ktorego juz zaszyfladkowalem jako gadzet
    (bo inaczej nie potrafie tego zakwalifikowac - funkcjonalnosc uzytkowa
    iphone'a (nie zabawowa) jest nijaka.)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2009-06-19 11:33:42
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > Czy wam WMowcom juz nic innego nie przychodzi do glowy ja rozumiem
    > dziadowski system ale moze jakies zalety ten WM ma, czy juz calkiem klapa
    > ?

    Czy na tym androidzie to mozna wgrac sobie Auto Mape?

  • 14. Data: 2009-06-19 11:37:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal L pisze:
    > "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > Czy na tym androidzie to mozna wgrac sobie Auto Mape?

    Po co w telefonie automapa ?
    Czy na tym WM mozna zadzwonic raz dotykajac ekran ?

  • 15. Data: 2009-06-19 11:42:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 12:56:46 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Czy wam WMowcom juz nic innego nie przychodzi do glowy ja rozumiem
    > dziadowski system ale moze jakies zalety ten WM ma, czy juz calkiem
    > klapa

    Od czasu uspokojenia się Największego Trolla III RP jesteś dla mnie
    kandydatem do tego miana. Też masz swojego konika, też ciśniesz jak
    opętany.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 16. Data: 2009-06-19 11:45:12
    Od: Marx <M...@n...com>

    Wybulisz na raty w sumie ponad 2 tys zl i jeszcze sie chwalisz swoja
    glupota? :)
    Na dodatek jestes uziemiony z tym zlomem na 2 lata...
    Marx

  • 17. Data: 2009-06-19 11:47:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Po co w telefonie automapa ?
    > Czy na tym WM mozna zadzwonic raz dotykajac ekran ?
    mozna
    powiem wiecej, mozna zadzwonic wogole nie dotykajac ekranu...
    powiem wiecej, mozna zadzwonic do dowolnej osoby z ksiazki
    naciskajac tylko dwa przyciski
    Marx

  • 18. Data: 2009-06-19 11:49:58
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Po co w telefonie automapa ?
    > Czy na tym WM mozna zadzwonic raz dotykajac ekran ?

    Oczywiście że tak!

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 19. Data: 2009-06-19 11:54:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 12:49:58 +0100, Szadzik napisał(a):

    > Oczywiście że tak!

    Co więcej - tam się da zadzwonic nie dotykając ekranu wcale :-)
    I teraz czekamy aż magik dokaże takiej sztuczki w iPoo ;-))))

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 20. Data: 2009-06-19 11:59:21
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    > Po co w telefonie automapa ?
    > Czy na tym WM mozna zadzwonic raz dotykajac ekran ?

    Gdyby tak podchodzic to po co cokolwiek poza tym aby mozna bylo zadzwonic..A
    po to aby nie nosic ze soba dodatkowo palmtopa czy innego cwancyka z gps i
    auto-mapa...Ale ty bedziesz nosil...-;))))
    U mnie w X1 mozna zadzwonic ale nieststy musze az 3 razy dotknac
    ekran....Zapewne z tego powodu bede mial spuchniete palce...