    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Date: Fri, 19 Jun 2009 12:59:42 +0200

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Producent nic nie nie narzuca tylko pokazuje NOWE mozliwosci.
    > Owszem kupilem kiedys Palma jako organizer i do ksiazek ale dzis kazdy
    > pierdolkowaty telefon potrafi wiecej i nie ma co na sile bronci starocia.

    > A co to za cudo ? i to z Palm OS ?

    sony clie TH55 (BT,WiFi,kamerka, ale najwazniejsze, ze duzy i czytelny
    ekran, starcza na 2 tygodnie bez ladowania normalego uzytkowania (nie
    zabawy)

    > To nie smartphone to zwykly telefon. :) Wada to brak klawiatury czy to
    > sprzetowej czy dotykowe i maciupki wyswietlacz ale jako telefon o
    > "rozbudowywalnych mozliwosciach jest ok" Tylko nijak mu w szranki do 3,5
    > calowych 600MHz maszynek.

    ale wsadze go do kieszenie krotkich spodenek i idac na rower nie drze
    jak wiekszosc uzytkownikow omni, iphonow czy innych wielgasnych i
    nieporecznych telefono-notebookow.
    (a dodatkowo mam zainstalowane mapy topo garmina - na trasy rowerowe po
    polach/lasach - jak znalazl - w razie zgubienia (gps via BT))
    Dodatkowa zaleta: nie musze codziennie tego podlaczac do pradu.

    nie uzywam telefonu do notatek, pisania maili, sms (chyba, ze musze) -
    od tego mam palma (ktory zastepuje mi w niektorych sytuacjach notebooka
    - oczywiscie notebook jest najlepszy - ale nie zawsze go mozna wszedzie
    zabrac)

    > e51 z iphonem ciekawe zestawienia ale nijak tego porownac sie nie da.
    > iphone jest telefonem "przy okazji" sens jego zakupu to internet,
    > multimedia, rozrywka, zabawa i troche biznes.

    oj bys sie zdiwil - albo nie znasz symbiana (uzywales tylko to co
    dostarczyl producent)

    Iphonem sie bawilem - sprawia super wrazenie jego obsluga - ale po
    dluzszym czasie - to wszystko. Bardziej funkcjonalny i spelniajacy moje
    cele jest 10x e51 niz ipfon, ktorego juz zaszyfladkowalem jako gadzet
    (bo inaczej nie potrafie tego zakwalifikowac - funkcjonalnosc uzytkowa
    iphone'a (nie zabawowa) jest nijaka.)

    --
    pozdr
    Adam (AL)