  • 21. Data: 2009-06-19 12:15:30
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olgierd pisze:

    > Od czasu uspokojenia się Największego Trolla III RP jesteś dla mnie
    > kandydatem do tego miana. Też masz swojego konika, też ciśniesz jak
    > opętany.

    Ale to jakis zakaz jest ? Uzyj KF po co zasmiecasz trolowanie NIE JEST
    tematem tej grupy. WM Android i reszta JEST.

  • 22. Data: 2009-06-19 12:16:22
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marx pisze:
    > Wybulisz na raty w sumie ponad 2 tys zl i jeszcze sie chwalisz swoja
    > glupota? :)
    > Na dodatek jestes uziemiony z tym zlomem na 2 lata...

    Oczywiscie bo w cenie abonamentu nie ma zadnych uslug.
    Kocham tych nastolatkow z Nokiami 3110

  • 23. Data: 2009-06-19 12:16:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Marx pisze:

    > mozna
    > powiem wiecej, mozna zadzwonic wogole nie dotykajac ekranu...
    > powiem wiecej, mozna zadzwonic do dowolnej osoby z ksiazki
    > naciskajac tylko dwa przyciski

    No widzisz to juz cos .... a jak ksiazke przewijasz "myslami"

    a wiem rysikiem huehuehue

  • 24. Data: 2009-06-19 12:17:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Co więcej - tam się da zadzwonic nie dotykając ekranu wcale :-)
    > I teraz czekamy aż magik dokaże takiej sztuczki w iPoo ;-))))

    A kto pisal o ipoo. Ty Waldus jestes boski :) ale nic ci to nie pomoze
    niszowy systemi WM i tak zdechnie w ciagu 2 lat

  • 25. Data: 2009-06-19 12:19:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal L pisze:

    > Gdyby tak podchodzic to po co cokolwiek poza tym aby mozna bylo zadzwonic..A
    > po to aby nie nosic ze soba dodatkowo palmtopa czy innego cwancyka z gps i
    > auto-mapa...Ale ty bedziesz nosil...-;))))

    Alez ja nie uzywam automapy bo mi jest zbedna wiec o co ci chodzi.

    > U mnie w X1 mozna zadzwonic ale nieststy musze az 3 razy dotknac
    > ekran....Zapewne z tego powodu bede mial spuchniete palce...

    Wyjesz sie madry nie zrozumiales nieco ironii z tej automapy to taki
    dyzurny troling wlascicieli topornego WM na kazdy argument.

    No jeszcze czasem o MMS cos tam gadaja

  • 26. Data: 2009-06-19 12:23:27
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Oczywiscie bo w cenie abonamentu nie ma zadnych uslug.
    > Kocham tych nastolatkow z Nokiami 3110

    ale znasz jakiegos powaznego biznesmena z iPodem lub Androidem?

    bo ja wlasnie widze target dla tych nowych urzadzen - wlasnie wsrod
    nastolatkow (80%).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 27. Data: 2009-06-19 12:24:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No widzisz to juz cos .... a jak ksiazke przewijasz "myslami"
    >
    > a wiem rysikiem huehuehue
    to malo wiesz
    nie musze nic przewijac
    Marx

  • 28. Data: 2009-06-19 12:29:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Oczywiscie bo w cenie abonamentu nie ma zadnych uslug.
    > Kocham tych nastolatkow z Nokiami 3110
    a to ty myslisz ze 80zl to na uslugi? :)

    Marx
    Ps. kochanie nastolatkow to karalne moze byc. I jeszcze fetysz w postaci
    telefonu...

  • 29. Data: 2009-06-19 12:35:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 14:15:30 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ale to jakis zakaz jest ? Uzyj KF po co zasmiecasz trolowanie NIE JEST
    > tematem tej grupy.

    Racja. See you long time.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 30. Data: 2009-06-19 13:20:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal L pisze:

    > Chciales byc taki orginalny i dales sie zrobic w ch..i podpisales umowe na 2
    > lata....buhahahaha....
    > Wyszedles z ta swoja argumentacja na trolla....

    Kultury trolu troche, wiem ze ty umowy nie poidpiszesz bo golodupcom w
    dresach to ciezko wiarygodna oferte dac