  • Data: 2009-07-01 05:53:52
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Być może, ale pamiętaj, ze Ty nie masz (przynajmniej póki co) żadnego
    > zamiennika, a na WM są ich dziesiątki.
    > Nie pasuje ten, to instalujesz innego.

    Oj ... podstawiasz sobie noge .... na iphona jest 50tys aplikacji
    dostepnych jednym klikiem.... ale jak rozumiem to "wada" w wypadku
    iphona, nie to co WM :)

    Prawda jest iz Android ma malo aplikacji.

    > Nietrafiony dowcip.
    > Jednak jeżeli chodzi o WM czy Symbian to masz całą masę programów
    > nawigacyjnych oraz rejestratorów GPS.
    > Na Androida czy na iPho masz wielkie G.

    No i ... jak ktos nie uzywa nawigacji w samochodzie to go to wali a npo
    bardziej docenia Google Mail i integracje z google ?

    > W czym jest problem zainstalować jednen z programów, który daje Ci tak
    > nieograniczone możliwości kreowania takich rzeczy, że nawet w połowie
    > nie będziesz mógł ich wykorzystać ?
    > Dla przykładu pierwszy z brzegu program:
    > http://spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/

    Oszalales prawda 120zł za program ? O sposobie jego zakupu nawet nie
    wspomne.

    > Daje Ci to o co tak głośno wrzeszczysz i bijesz pianę przez kilka wątków.
    > Zapewniam Cię, że WM z taką nakładką działa szybciej (przynajmniej ja
    > tak to widzę na swoim HTC TyTn II, bo na nim testowałem), nie wymaga
    > używania rysika i daje bardzo duże możliwości konfiguracji.

    I kosztuje 3 razy tyle co G1 w promocji :) No wybacz...

    > Obejrzyj sobie filmik oraz kolejne filmiki z tą nakładką.
    > 30$ za taką nakładkę wydaje mi sie ceną niewygórowaną, albo 50$ za cały
    > pakiet:
    > http://spbsoftwarehouse.com/packs/communicationpack/

    No jasne 200zł za funkcjonalnosc ktora ipoo i android maja :)

    > W końcu za iPhone musisz wybulić dużo więcej niż za HTC z WM.

    Zalezy ktory WM Touch HD jest w cenie ipoo ... a Android jest tanszy
    wyraznie od WMow i moim zdaniem ma przyszlosc.

    > Ty ptrzecież także musisz kupować programy na iPhone i płacić za bzdety
    > po 10$, podobnie też z G1

    Poki co na G1 nic nie kupisz w pl :) A 7,99EUR czy 9,99USD to 5 razy
    mniej niz ten wtoj super pakiet,

    > Różnica jest tylko taka, że Microsoft nie decyduje co ja chcę używać,
    > ani nie usuwa mi zdalnie tego co ja sobie zainstaluję, ni też nie pozywa
    > mnie do sądu za instalowanie rzeczy, na których nie mogą zarobić :D

    Z tym pozywaniem to jakis zart prawda ? Apple nic ci nie usuwa
    osiwiales. Tylko nie mow mi o tej porno aplikacji ktora zniknela z
    appstore to jednak z telefonu nie znika gdy tego nei zechcesz

    WM w obecnej formie nadaje sie do kosza.

    > Nie dlatego.
    > Tu akurat z innego powodu - z powodu totalnie badziewiarskich telefonów,
    > które zostały wyposażone w ten system.
    > Nokia, albo skąpiła RAM-u dla telefonu (np. E50, N73), albo skąpiła
    > materiałów na obudowy i klawiaturę (np. E51, N73, N95), ku.... nawet
    > taki telefon jak 5800 spierniczyli byle jaką i nieporęczną obudową.

    A kto jeszcze robi SYmbianowe telefony he ? Tam wiem oba samsungi z
    Symbianem bija na glowe Nokie co tylko swiadczy o nieudolnosci nokii