  • Data: 2009-07-01 09:46:16
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Szadzik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Buhahahah Czy moglbys mnie nie rozsmieszac ?
    > WSzystkie Androidy Hero, Magic, Samsung maja ten sam procek i ekran
    > na dodatek ten procek bije 3/4 WMow technologicznie.

    I to się nazywa rzetelna informacja!

    Ekrany wsadza HTC wszędzie ten sam, mimo że produkuje urządzenia z
    ekranami od 2.8" do 3.8".

    Rozdziałkę też tą samą mają wszystkie te urządzenia, a specyfikacje
    kłamią, podając że jedne mają 240x320 inne 480x640 a jeszce inne 800x480.

    Nie wspomnę już o fakcie, Hero ma ekran taki jak ipoo, czyli obsługujący
    multitouch, tak tutaj zachwalany.

    Więc gdzie oni ten jeden ekran produkują? Z gumy go robią i rozciągają
    odpowiednio dla każdego tel?

    o cóż, rzetelnośc to podstawa.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.