  • Data: 2009-07-01 05:58:02
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Nie w kopalni, ale napewno nie będziesz miał zasięgu GPRS w górach,
    > gdzie chciał byś skorzystać z nawigacji w celu choćby znalezienia drogi
    > lub pozostawionego samochodu (jeden z Twoich argumentów). Ja w
    > odróżnieniu od Ciebie wgrywam normalną nawigację (jedną z
    > kilkudziesięciu dla WM lub jedną z kilku na Symbiana). Ty niestety nie
    > wgrasz, bo jej nie masz.

    A to Google Maps nei dziala i Navigon sie zepsul.
    Nie wpone o Sygicu ktory tez jest w Cydii ...

    Wiec musisz zmienic spiewke.

    > Teraz wiesz dlaczego ten Twój telefon G1 jest tańszy niż iPho czy WM ?
    > Dostałeś zabaweczkę i musisz sobie jeszcze sporo czasu poczekać, aż
    > pojawi się do niego support, tyle, że kiedy on się pojawi to Twój G1
    > będzie nadawł się na śmietnik, bo będzie zbyt słaby technologicznie, aby
    > uciągnąć nowe aplikacje, a poza tym rozleci się mechanicznie.

    Buhahahah Czy moglbys mnie nie rozsmieszac ?
    WSzystkie Androidy Hero, Magic, Samsung maja ten sam procek i ekran
    na dodatek ten procek bije 3/4 WMow technologicznie.

    A ja bnym sie nie podniecal tak nowymi aplikacjami w sytulacji gdy ZADEN
    dzisiaj produkowany WM nie spelnia MINIMALNYCH wymagan Windows
    Mobile7:)

    > Zatem w rzeczywistości przepłacasz za telefon, który nie ma supportu
    > obecnie, a kiedyś i tak będziesz musiał wybulić kasę na telefon, z
    > którego będziesz mógł korzystać :D

    Jak to nei ma supportu a te aplikacje w Android Market to tylko napisy
    czy jak ?