  • Data: 2009-06-30 14:48:26
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h2cgrl$qfh$1@inews.gazeta.pl...

    > A to dzwonienie to banalna czynosc .... a klient ssh na Androida jest
    > lepszy do windowsowego :)

    Być może, ale pamiętaj, ze Ty nie masz (przynajmniej póki co) żadnego
    zamiennika, a na WM są ich dziesiątki.
    Nie pasuje ten, to instalujesz innego.

    > Oczywiscie my wiemy ze ty jest profesjonal geodeta od mierzenia pol
    > uprawnych i bez automapy ani rusz hehehhehe

    Nietrafiony dowcip.
    Jednak jeżeli chodzi o WM czy Symbian to masz całą masę programów
    nawigacyjnych oraz rejestratorów GPS.
    Na Androida czy na iPho masz wielkie G.

    > Nie chodzi o przegladanie tylo o konfiguracje pulpitow. widzetow itd.
    > Tak wiem ... mozna se sciagnac ...

    W czym jest problem zainstalować jednen z programów, który daje Ci tak
    nieograniczone możliwości kreowania takich rzeczy, że nawet w połowie nie
    będziesz mógł ich wykorzystać ?
    Dla przykładu pierwszy z brzegu program:
    http://spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/
    Daje Ci to o co tak głośno wrzeszczysz i bijesz pianę przez kilka wątków.
    Zapewniam Cię, że WM z taką nakładką działa szybciej (przynajmniej ja tak to
    widzę na swoim HTC TyTn II, bo na nim testowałem), nie wymaga używania
    rysika i daje bardzo duże możliwości konfiguracji.
    Obejrzyj sobie filmik oraz kolejne filmiki z tą nakładką.
    30$ za taką nakładkę wydaje mi sie ceną niewygórowaną, albo 50$ za cały
    pakiet:
    http://spbsoftwarehouse.com/packs/communicationpack/

    W końcu za iPhone musisz wybulić dużo więcej niż za HTC z WM.

    Ty ptrzecież także musisz kupować programy na iPhone i płacić za bzdety po
    10$, podobnie też z G1
    Różnica jest tylko taka, że Microsoft nie decyduje co ja chcę używać, ani
    nie usuwa mi zdalnie tego co ja sobie zainstaluję, ni też nie pozywa mnie do
    sądu za instalowanie rzeczy, na których nie mogą zarobić :D

    > Pewnie dlatego udzial symbiana spada :)

    Nie dlatego.
    Tu akurat z innego powodu - z powodu totalnie badziewiarskich telefonów,
    które zostały wyposażone w ten system.
    Nokia, albo skąpiła RAM-u dla telefonu (np. E50, N73), albo skąpiła
    materiałów na obudowy i klawiaturę (np. E51, N73, N95), ku.... nawet taki
    telefon jak 5800 spierniczyli byle jaką i nieporęczną obudową.