    From: Mateusz Loskot <s...@m...signature.net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Date: Mon, 10 Aug 2009 15:16:56 +0100
    <h56sh4$iu5$1@inews.gazeta.pl> <h56t9p$lrp$1@inews.gazeta.pl>
    <h57in5$ke6$1@inews.gazeta.pl> <h57lk6$24k$1@inews.gazeta.pl>
    <h57pur$gig$1@inews.gazeta.pl> <h590de$rjg$1@inews.gazeta.pl>
    <h59kr0$87r$1@inews.gazeta.pl> <h59nvb$jnn$1@inews.gazeta.pl>
    <h5ckg0$hco$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@r...googlegroups.com>
    <h5eqdu$dvt$1@inews.gazeta.pl> <h5eqss$fq0$1@inews.gazeta.pl>
    <h5f4lq$qd9$1@inews.gazeta.pl> <h5gmhn$mvi$1@mx1.internetia.pl>
    <h5h3us$64v$1@inews.gazeta.pl> <h5hdcn$i70$1@inews.gazeta.pl>
    <h5m7g6$p0s$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h5mpl9$3tj$1@inews.gazeta.pl>
    <h5n33d$rfn$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h5nbm2$3qs$1@inews.gazeta.pl>
    <h5niki$8kb$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h5nmr5$kb0$1@inews.gazeta.pl>
    <h5ohvk$ee8$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h5ortm$iuk$1@inews.gazeta.pl>
    <h5p788$5b1$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    "slawek" <s...@h...pl> wrote in message:

    > Mylisz się, jeżeli np. kupiłbym 10 godzin twojej pracy, to wszystko
    > co zrobiłbyś w tym czasie - włącznie z bąkami - jest moje. A i
    > jeszcze to ja określałbym, czy wolno ci tego bąka puścić czy nie. Po
    > prostu na 10 godzin byłbyś czymś w rodzaju niewolnika. Bez przesady -
    > miałbyś jakieś prawa. Ale to za co zapłaciłem - byłoby moje. Smutne
    > ale prawdziwe.

    Jeśli mówisz o swoich wymaganiach, to wolnoć tomko w swoim...
    Ale jeśli mówisz o prawach rynku, to bzdury gadasz.

    > Sorry, ale pieprzysz. Jak mieszkanie wynajmujesz od kogoś - to go nie
    > kupujesz, a tylko właśnie wynajmujesz.

    Dokonujesz zakupu określonej usługi - prawa do wynajmu.

    > Więc nie bredź o kupowaniu mieszkania - jeżeli nabywasz jedynie pewne
    > ograniczone prawa do użytkowania.

    Czytaj ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, że kupujesz mieszkanie!

    Zerknij choć trochę do prawa podatkowego i handlowego, i poczytaj
    sobie o *sprzedaży* i zakupie usług oraz o eksporcie i imporcie
    usług.

    > Bredzisz.

    Albo nie masz o tym bladego pojęcia, albo na ślepo klepiesz "nie, bo nie".

    http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_API

    > To mi nie jest potrzebne, jeżeli mogę w ostateczności odpalić
    > ./configure i make .

    Zejdź na Ziemię! Cały czas piszę o zwykłym użytkowniku, który
    nie ma bladego pojęcia skąd się bierze fakt, że może
    zainstalować Photoshop'a na komputerze (poza tym,
    że go kupuje lub pobiera).

    > Ja? A kto jako szczyt marzeń postawił sobie małego fiacika? ROTFL

    Typowa ucieczka w uszczypliwe komentarze i epitety,
    gdy wypstrykało się z argumentów.
    Trzymaj Waść fason!

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ