  • Data: 2009-08-11 08:29:06
    Temat: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "slawek"
    >Jeżeli dyskutujemy o modelu biznesowym jaki stosując MS stał się potęgą, to
    >chyba coś powinno obchodzić.

    I sądzisz, że przed MS nie było praw autorskich i licencjonowania
    utworów? Odważna teza. Teraz jeszcze tylko pozostaje ci jej dowiedzenie.

    ory=393
    >A niech sobie będzie! Myślisz że MS obchodzi jakie jest prawo w Polsce/UE
    >albo w np. Chinach? Jeżeli nawet odpowiedź brzmi "tak" - to dlatego że m.i.
    >MS doprowadził do nowelizacji prawa autorskiego - przejścia od tego co było
    >w PRL do tego co mamy w n-tej RP.

    Nie zapominaj, że to MS wygrał IIWŚ.

    >Co zaś do Federacji Konsumentów - ile razy
    >rozmawiam z tymi ludkami, to miałem wrażenie że to banda niedorostków którzy
    >nie osiągnęli jeszcze 15 roku życia. Niczego nie potrafią, zero inicjatywy,
    >ot taka kanapowa organizacja bardziej zmarginalizowana niż Liga Kobiet.
    >
    >Przejrzałem pobieżnie co tam jest w linku - i szczerze - nie widzę co
    >miałoby wykluczać możliwość rozwiązania umowy licencyjnej przez MS.

    Poczytaj sobie o klauzulach niedozwolonych.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Wzrasta Twoje IQ