  • Data: 2009-08-10 14:41:44
    Temat: Re: Functional programming - ksaizka do sciagniecia
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Mateusz Loskot"
    >To również jest sprzedaż.

    Chłopcy, idźcie się może dokształcić. Bo zajmować się programowaniem i nie
    znać choćby w minimalnym stopniu prawa autorskiego to jednak jakoś tak
    głupio.
    (na początek polecam poczytanie czym jest utwór, czym jest egzemplarz
    utworu i czym się różni jedno od drugiego).

    --
    Kruk@ -\ | I WILL NOT USE ABBREV.(Bart Simpson on
    }-> epsilon.eu.org | chalkboard in episode 2F33)