  • Data: 2017-04-20 19:44:55
    Temat: Re: Funai 1506 - problem z przetwornicą
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kondki też Ci latały z temp, jak są ciepłe to tracą esr, a na mierniku
    > pojemność prawie zawsze mają dobrą,

    Dlatego powymieniałem te, które były podejrzane. Polapalem się, że dioda
    odpowiadała za paski na lcd a niewłączanie się i niestabilność pracy
    była winą kondensatorów. Aczkolwiek takiego zachowania diody jeszcze
    nigdy nie doświadczyłem - inna sprawa, że jestem amatorem:)

    diodę masz padniętą daj jakąkolwiek
    > o tym samym prądzie lub większym, wg pdf-a dioda ma 1,5A, dałbym 3A.

    jadą do mnie RL207 (2A) bo z zapasów mam jakieś jedynie nieoznaczone
    diody jedynie z paskami z jakichś komunistycznych produkcji:)

    dziękuję