  • 21. Data: 2012-04-07 20:54:38
    Temat: Re: Fuksiarz dnia [OT]
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Przembo* w wiadomości news:jlq1u6$mf0$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > http://www.moronail.net/img/2010_see_if_you_can_enha
    nce_that_license_plate

    A jak już trafiłem na tamto to w jednym z wyników było:
    http://www.youtube.com/watch?v=KUFkb0d1kbU

    CSI się chowa...

    Pozdr

  • 22. Data: 2012-04-07 22:48:13
    Temat: Re: Fuksiarz dnia
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-07 18:47:26 +0000, "Przembo" <x...@x...xx> said:

    > PS. http://www.moronail.net/img/2010_see_if_you_can_enha
    nce_that_license_plate

    Niech cisampanbócekwniebiesiech wynagrodzi!
    DZIĘ-KU-JĘ!

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2012-04-08 10:19:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Apr 2012 19:03:43 +0200, Gabriel'wilk' napisał(a):
    > Robią a właściwie już coś zrobili - http://tiny.pl/hpfd2
    > "- Funkcjonariusze ustalili, że tablice dzień wcześniej zostały
    > zgłoszone jako utracone - poinformował Ałanowski. Jeśli więc okaże się,
    > że zostały one skradzione przez kierowcę laguny, to odpowie on także za
    > kradzież, za którą może mu grozić do pięciu lat pozbawienia wolności.

    Taaa - tylko:
    a) najpierw trzeba znalezc pirata-zlodzieja, a jak ?
    b) zakladajac ze w ogole to prawda z tym ze odczytali, a nie wymyslona na
    szybko bajeczka "pro publico bono"

    J.

  • 24. Data: 2012-04-08 15:45:06
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    MM, Sat, 07 Apr 2012 20:46:00 +0200, pl.misc.samochody:

    > Pieszy też nie miał odruchu spojrzenia czy wszyscy stoją, tylko wlazł.

    No tak, pierwsza zasada na drodze w Polsce: zasada braku zaufania. Kurwa,
    co za kraj...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 25. Data: 2012-04-08 20:55:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-08 13:45:06 +0000, Marek 'marcus075' Karweta
    <m...@g...com> said:

    > MM, Sat, 07 Apr 2012 20:46:00 +0200, pl.misc.samochody:

    > No tak, pierwsza zasada na drodze w Polsce: zasada braku zaufania.

    I tego uczą w przedszkolach.

    > Kurwa,
    > co za kraj...

    No, powinni gówniarzom nie mówić - więcej małych trumienek by schodziło
    i madzimamy nie musiłyby (przy tak wielkim obrocie) sprawdzać, ile
    kosztują...

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2012-04-09 15:07:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 8 Apr 2012 20:55:35 +0200, Bydlę napisał(a):

    > I tego uczą w przedszkolach.

    Skoro od przedszkola uczą, że przepisów się nie szanuje, to czemu tu się
    dziwić?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 27. Data: 2012-04-09 20:40:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Bydlę, Sun, 8 Apr 2012 20:55:35 +0200, pl.misc.samochody:

    > No tak, uczą.

    Nie, nie uczą. Uczą za to zasady ograniczonego zaufania, a to
    zasadnicza różnica.

    > Ale sęk w tym, że w normalnym kraju (Austria) ludzie
    > rozglądają się jak chcą przejść na czerwonym, a jak idą na zielonym to
    > wchodzą.

    Nie poproszę o definicję normalności, niemniej zgodzę się z tym, że
    wchodząc na zielonym można spokojnie zakładać, że jednak mamy
    możliwość i pewną gwarancję bezpieczeństwa w takim miejscu.

    > I jakoś (Boże, co za chamstwo na drodze!) nikt się na czerwonym
    > nie wpierdala na przejście dla pieszych samochodem.

    Zgodnie z "bydlęcymi" naukami ludzie, którzy nie zakładają
    "wpierdalania" się na czerwonym na przejście dla pieszych
    są niepełnosprawni umysłowo i jako tacy nie powinni chodzić
    po ziemi.

  • 28. Data: 2012-04-10 07:36:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 8 Apr 2012 15:45:06 +0200, Marek 'marcus075' Karweta

    > No tak, pierwsza zasada na drodze w Polsce: zasada braku zaufania.

    To jest podstawowa zasada życiowa.

    > Kurwa, co za kraj...

    ...że w kółko trzeba powtarzać, aż do usranej śmierci.

    --
    Pozdor Myjk