  • 11. Data: 2009-02-06 18:31:16
    Temat: Re: FujiFilm - EXR - przyszlosc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2009, dominik wrote:

    > Powiedzieli, że lustrzanki ich nie interesują,

    Hm... masz gdzieś link?
    Znaczyłoby to że S6 nie będzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-02-06 19:43:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    dominik pisze:

    > No i niestety nie ma wszystkiego naraz :(
    Tak to tylko w Erze ;)

    > Ciągle jestem ciekaw czy będą efekty o których pisałem przy przegranym
    > piwie :)

    Wtedy to ja ci będę winien kolejkę, bo te efekty będą potwierdzeniem
    twoich przypuszczeń, niezależnie od tego, co pisze firma w folderach
    reklamowych.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 13. Data: 2009-02-06 19:44:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Hm... masz gdzieś link?
    > Znaczyłoby to że S6 nie będzie.

    S6 to na razie mniej pewne niż pełnoklatkowy Pentax w 2009r. Chyba, że
    masz na myśli Audi? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 14. Data: 2009-02-06 19:52:54
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Powiedzieli, że FF ich nie interesuje - nic o lustrzankach nie było.

    MF, LF?
    Z produkcji samych kompaktów nie wyżyją, bo na nich obecnie jest chyba
    najmniejsza marża, jaka może być. Na średniej i wyższej klasy lustrach
    nadal jest duża marża, a sprzedaż stale rośnie. Trochę to dziwne. Co oni
    jeszcze produkują?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 15. Data: 2009-02-06 19:58:56
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    --
    "Oprócz zastrzeżonych terminów wojskowych istnieje też mowa
    potoczna, choć wiem, że trudno w to uwierzyć." - (c) PWC

  • 16. Data: 2009-02-06 20:10:35
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Hm... masz gdzieś link?
    > Znaczyłoby to że S6 nie będzie.

    http://www.dpreview.com/news/0809/08092308fujifilm.a
    sp

    Ostatni akapit.
    Gdzieś jeszcze wywiad był i powtarzali mniej więcej to co tam.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 17. Data: 2009-02-06 20:12:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > Powiedzieli, że FF ich nie interesuje - nic o lustrzankach nie było.

    Powiedzieli:
    "From a business point of view, compacts are most important to us," said
    Nishimura: "and the technology is designed to address the challenges
    faced by small sensors. It could, technically be scaled up to APS-C size
    but the large pixels of those chips already have good performance."

    Jak dla mnie to wynika z tego że nie planują jakiegokolwiek DSLR.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 18. Data: 2009-02-06 20:16:37
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł W. pisze:
    > Tak to tylko w Erze ;)

    Dopiero co ktoś wysnuwał wniosek, że chyba fuji pobity został. Potem to
    cofał, ale to pokazuje jak w tradycyjnym podejściu zrobiony został
    postęp. Dzisiaj byćmoże nie będzie takiego zapotrzebowania aż na tak
    duży zakres tonalny, chociaż przy dzisiejszych kilkudziesięciu
    megapikselach dopiero by nie bolało, że są dwa ich typy składane w jeden.

    > Wtedy to ja ci będę winien kolejkę, bo te efekty będą potwierdzeniem
    > twoich przypuszczeń, niezależnie od tego, co pisze firma w folderach
    > reklamowych.

    Może po prostu zrobią odpowiedni algorytm który to ładnie skompensuje.
    Coś musiałoby być z rawami, a w kompaktach ciężko :/

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 19. Data: 2009-02-06 23:01:43
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Paweł W. napisał:

    > MF, LF?
    > Z produkcji samych kompaktów nie wyżyją, bo na nich obecnie jest chyba
    > najmniejsza marża, jaka może być.

    Ale jest to największy rynek: 93% wszystkich aparatów cyfrowych to
    kompakty. Nie wspominając np. o sprzedaży licencji Nokii :)

    m.
    --
    "Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive,
    but what they conceal is vital" - Aaron Levenstein

  • 20. Data: 2009-02-09 20:21:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nikt jeszcze nie zauważył?
    Pierwsze zdjęcia z Fuji F200!
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8444

    I spora łyżka dziegciu od użytkownika(albo osoby, która miała okazję
    trochę się pobawić):
    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=101
    2&message=30924884

    Pozdrawiam,