    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: FujiFilm - EXR - przyszlosc
    Date: Fri, 06 Feb 2009 21:16:37 +0100

    Paweł W. pisze:
    > Tak to tylko w Erze ;)

    Dopiero co ktoś wysnuwał wniosek, że chyba fuji pobity został. Potem to
    cofał, ale to pokazuje jak w tradycyjnym podejściu zrobiony został
    postęp. Dzisiaj byćmoże nie będzie takiego zapotrzebowania aż na tak
    duży zakres tonalny, chociaż przy dzisiejszych kilkudziesięciu
    megapikselach dopiero by nie bolało, że są dwa ich typy składane w jeden.

    > Wtedy to ja ci będę winien kolejkę, bo te efekty będą potwierdzeniem
    > twoich przypuszczeń, niezależnie od tego, co pisze firma w folderach
    > reklamowych.

    Może po prostu zrobią odpowiedni algorytm który to ładnie skompensuje.
    Coś musiałoby być z rawami, a w kompaktach ciężko :/

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \