  • Data: 2015-10-26 20:26:34
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" n0lltf$ccd$...@n...news.atman.pl

    E do T>>>>>> Uruchomienie #F nie przedłużyło ważności konta?

    > Ty chyba nie pojmujesz zasady grupa dyskusyjna,

    Z naciskiem na chyba. :)

    > trudno może to wina wieku ...

    W XXI wieku te grupy pracują tak samo, jak w XX wieku.

    > niedaleko mnie otworzyli nową klinikę alzhaimera może się zapiszesz.

    Nie znam przyszłości -- może zapiszę się. :)
    Jednak stawiam na to, że albo mieszkasz niedaleko
    mnie, albo to klinika dla Ciebie i ludzi z Twojego sąsiedztwa.

    Zadałem pytanie Trybunowi -- chciałem wiedzieć, jak jest
    u niego. Oczywiście Twoja odpowiedź też ma swoją wartość.

    BTW -- zadałem Tobie inne pytanie, ale nie otrzymałem odpowiedzi.
    Oczywiście nie musisz odpowiadać, ale może zajmij się odpowiadaniem
    na pytania stawiane Tobie, zamiast wyręczać innych.

    Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, że wypowiadasz się, choć nie
    jesteś pytany, ale wiadomą odpowiedzią wprowadzasz w błąd -- Trybun
    nie zna odpowiedzi, co wyjaśnił, zaś Ty twierdzisz, że doszło do
    przedłużenia ważności konta należącego do Trybuna.

    [jeśli ktoś jest głupszy od Pszemola -- to jest bardzo głupi]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'