  • Data: 2015-10-22 19:38:04
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" n0akdu$qeo$...@n...news.atman.pl

    > Po sześciu miesiącach nieprzerwanego korzystania z odnawialnego Pakietu #Freemium,
    następuje automatyczna dezaktywacja Oferty. W
    > przypadku chęci dalszego korzystania z Pakietu, konieczna jest jego ponowna
    aktywacja.

    > Abonent nie ponosi opłaty za aktywację Pakietu #Freemium i korzystanie z zawartych
    w nim Usług, w zakresie dostępnych limitów
    > wskazanych w punkcie 10 poniżej.

    > Aktywacja Pakietu na posiadanym przez Abonenta Numerze jest możliwa poprzez:

    > a: użycie kodu aktywacyjnego USSD *222*000#;
    > b: wykorzystanie opcji dostępnych w serwisie samoobsługowym
    > Klub Virgin lub za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej;
    > c: kontakt z konsultantem Obsługi Klienta i zlecenie
    > uruchomienia ....

    0. Za pół roku konto nadal będzie aktywne? Może tak, może nie.
    Czy regulaminowo odnowienie #F także przedłuży (jak stało
    się tym razem -- chyba wbrew regulaminowi) ważność całego konta?

    1. Twój interlokutor prawi o teorii, nie o praktyce, więc niewiele
    można będzie powiedzieć za pół roku o tym, jak **teoretycznie**
    jest teraz na podstawie tego, co zaistnieje w praktyce za jakiś czas.

    2. Chyba pisałeś o 5 pln za 500 MB. Zadałem pytanie, nie znalazłem
    odpowiedzi. Jak pojmuję, uznałeś swoja pomyłkę, ale na wszelki
    wypadek pytam, czy odnawianie tych 500 MB nic nie zabiera z konta.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'