  • Data: 2015-10-22 19:31:57
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n01g5p$651$...@n...news.atman.pl

    > Na razie źle czuję się, ale zamierzam postawić strony z samymi
    > banerami. Na tym samym serwerze (bądź na innym -- nie jest to
    > teraz istotne) ale pod innymi domenami -- na razie testuję.

    Specjalnie ;) dla Pszemola baner jeszcze łatwiej znaleźć:

    http://danutac.pl w ramce obok http://danutac.eu

    Baner Virgin Mobile będzie na górze zarówno w ,,moich propozycjach'',
    jak i w ,,różnych''. (żeby Pszemol mógł łatwiej znaleźć)

    Na razie PNG na szaro, bo nie jest podpięta pod Agorę.
    I tylko tyle na razie. Reszta będzie także efektem
    prostego kopiowania. Po lewej baner, po prawej opis.

    Gdy gotowego baneru w Agorze nie będzie, być może będę
    sam budował jakieś ,,banery'' podpięte pod stosowne linki.

    Nie wiem na razie, co będzie na stronie poza reklamami.
    Wiem, co chcę umieścić, ale nie wiem, czy umieszczę.

    -=-

    Limit netu na VM nieustannie spada -- zostało jeszcze tylko 290 MB... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'