  • 41. Data: 2011-01-29 14:14:43
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 20:11, J.F. pisze:

    > Tylko jest maly niuans - slyszales kiedys zeby komus padla cewka w
    > aucie na V ?

    Yhy. Golf IV silnik AWP 1.8T 180KM padnięte dwie cewki ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 42. Data: 2011-01-29 14:17:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 04:33:20 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A co to da w kontekście pytania o cewki w Megane?

    Może nie w Megane, ale w Renault.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2011-01-29 14:22:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 11:29, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz przybliżyć temat?
    >
    > Pozdrawiam

    Hmm jak dokręcenie klemy może wpłynąć na wysokość napięcia generowanego
    przez alternator? Wymiana reglera to owszem...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 44. Data: 2011-01-29 15:03:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 14:22:02 +0100, Lewis wrote:

    >Hmm jak dokręcenie klemy może wpłynąć na wysokość napięcia generowanego
    >przez alternator? Wymiana reglera to owszem...

    Troche moze - wplywa na obciazenie alternatora i rozplyw pradu.

    W starych samochodach regulator jest w alternatorze i raczej bym sie
    spodziewal odwrotnego efektu.
    W nowych ponoc zaleznosci sa bardziej skomplikowane - napieciem
    rzekomo dodatkowo steruje komputer.

    J.

  • 45. Data: 2011-01-29 15:15:42
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a wystarczyło kupić wersje 8V :P

    Oj tak,
    11 lat i ani jedna cewka nie padła w byłym Megane 1.6 - silnik K7M 90KM.
    Bardzo przyjemne bezawaryjne auto (no oprócz krokowca co się zatarł)

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 46. Data: 2011-01-29 15:28:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 15:03, J.F. pisze:

> [...]
    > spodziewal odwrotnego efektu.
    > W nowych ponoc zaleznosci sa bardziej skomplikowane - napieciem

    Tych reglerów wbudowanych w alternatory zazwyczaj bywało kilka rodzajów.
    Miały różne napięcia znamionowe, więc jeśli ktoś miał regler na 14.8V a
    fabrycznie był np na 13,8V to powrót do oryginalnego wiele zmieniał.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 47. Data: 2011-01-29 15:34:03
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-28 20:47, JoAsienka pisze:
    > Pewnego ślicznego dnia Gabriel 'wilk' dokonał/a produkcji posta :

    > e tam, moja ongiś 20-25 letnia Honda się nie psuła.

    Bo Twoja Hondzia była japońska.

  • 48. Data: 2011-01-29 15:36:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-28 22:12, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Co to znaczy starsze, bo dla mnie starsze to tak jak JoAsienka napisała
    > 20, 25 lat a w moim przypadku ponad 15 lat. I co to znaczy dużo

    20-25 to jest już bardzo stare auto. 15 letnie to jest stare auto.

    > elektroniki, bo dziś to nawet auto segmentu A jest jeżdżącym komputerem
    > z masą czujników itp.

    Nie mówimy o dziś, tylko o starych autach.

    Weźmy pod uwagę Audi A4 RS z 95 roku.
    Ma wszystko, a jakoś nic się nie psuje...

  • 49. Data: 2011-01-29 15:38:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-28 21:39, DoQ pisze:

    > Wiesz co? Chętnie bym wrócił do pracy w PSA jednak - mniej stresowo ;-)
    > Lud nie zdaje sobie sprawy z tego co się dzieje w motoryzacji.
    > Czy ktoś w mediach trąbił o kampanii serwisowej przewodu masowego w
    > Seacie Altea ( i OIDP Leonie) TDI?? Ot taki drobiazg, źle dokręcony
    > przewód a samochód może się zjarać (i niejeden zjarał)...
    > Dziś w njusach TVNu nagłaśniałi za to wadliwe linki ręcznego w
    > samochodzie na F - Renault. Ot, taki złom z Francji.

    Ale po co masa w aucie? W ogóle nie jest potrzebna przecież.

  • 50. Data: 2011-01-29 15:40:35
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-28 20:58, DoQ pisze:

    > A bo to raz? Pracuje m.in dla autoryzowanego VAGa

    > Poleciłem koleżance auto na S(eat)

    Chyba bardzo nie lubisz tej koleżanki co?