  • 1. Data: 2011-01-28 11:19:11
    Temat: lusterka alternatywne
    Od: o...@...pl

    Czesc,

    no i pytanie, czy warto kupowac lusterka producentow alternatywnych
    (patrz chyba chinskich). Gdzies widzialem lusterko firmy TYC
    elektryczne, podgrzewane czarne (pod malowanie po podszlifowaniu) za
    ca 135 zl brutto (do Seata Cordoby). Czy to jest warte zachodu? Macie
    doswiadczenia z takimi lusterkami (dobre i zle)?

  • 2. Data: 2011-01-28 11:26:40
    Temat: Re: lusterka alternatywne
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-28 11:19, o...@...pl pisze:
> [...]
    > ca 135 zl brutto (do Seata Cordoby). Czy to jest warte zachodu? Macie
    > doswiadczenia z takimi lusterkami (dobre i zle)?

    Ja bralem tej firmy (TYC), ale regulowane recznie i bez podgrzewania i
    nie bardzo mialem do czego sie przyczepic. Wykonane OK, pasuja idealnie,
    samo szklo tez ok, wydaje sie ze sa niezle biorac pod uwage cene.

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2011-01-28 11:54:35
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik <o...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ca 135 zl brutto (do Seata Cordoby). Czy to jest warte zachodu? Macie
    > doswiadczenia z takimi lusterkami (dobre i zle)?

    nie znam tej firmy. czesto jednak tanie podróby maja plaskie szklo zamiast
    sferycznego. dla mnie takie lusterko (z plaskim szklem) to nieakceptowalny
    syf. jesli jednak szklo bedzie ok, to nie ma sensu przeplacac

  • 4. Data: 2011-01-28 12:36:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-28 11:54, PH pisze:
> [...]
    > sferycznego. dla mnie takie lusterko (z plaskim szklem) to nieakceptowalny
    > syf. jesli jednak szklo bedzie ok, to nie ma sensu przeplacac

    Ale samo szkiełko jest przecież elementem wymiennym (przeważnie na
    podstawce plastikowej, jest wkładane na zatrzaski), kosztuje kilkanaście
    złotych i można sobie kupić (pewnie również "alternatywne") takie
    sferyczne. Więc dlaczego miałby producent lusterka (kompletnego) nie
    dawać w zestawie odpowiedniego lustra?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2011-01-28 12:37:23
    Od: o...@...pl

    On Fri, 28 Jan 2011 11:54:35 +0100, "PH" <P...@p...news> wrote:

> [...]
    >sferycznego. dla mnie takie lusterko (z plaskim szklem) to nieakceptowalny
    >syf. jesli jednak szklo bedzie ok, to nie ma sensu przeplacac

    z tego co bylo napisane w katalogu (chyba z InterCars) bylo sferyczne!
    Ale ja tylko widzialem to na zdjeciu.

    A samo mocowanie to jest odlew z lekkiego metalu czy cos stalowe
    jakies blachy?

  • 6. Data: 2011-01-28 13:13:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-28, o...@...pl <o...@...pl> wrote:
> [...]
    > ca 135 zl brutto (do Seata Cordoby). Czy to jest warte zachodu? Macie
    > doswiadczenia z takimi lusterkami (dobre i zle)?

    Do volvo TYC spasował idealnie, podgrzewanie działa, regulacja działa.
    Teraz mi jakiś utas połamał drugie - planuje kupić tej samej firmy. Jak
    kiedyś kupiłem jakieś jeszcze tańsze (afair jakieś 60pln za ręcznie
    regulowane lusterko do astry) to się używać nie dało: taki słaby
    plastik, że od 100km/h drgało niepozwalając nic dostrzec. Nazwy tej
    tańszej firmy niestety za cholerę nie mogę sobie przypomnieć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski